Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh nei? Den er på fredag.

9002970[/snapback]

Jpn. 07/05/07 Episode 019: "Trap Operation! Team Gai's Enemy"

Jpn. 07/19/07 Episode 020: "Hiruko VS the Two Female Ninja"

Jpn. 07/26/07 Episode 021: "Sasori's True Face"

Episode 19 no i måra, og nummer 20 kjem om to veker etter det igjen. Eller er det eg som misforstår heilt her no?

Endret av Arangaras
Lenke til kommentar
Den blir oversatt når den kommer ut, ukentlig slik som animen(nesten). Hvis det svarer på spørsmålene.

9009771[/snapback]

det er vel fansubs da ?

er vell ikke som jeg kan bestille hele serien på engelsk .

Lenke til kommentar

joda klar over det , men for og være helt ælig liker jeg ikke pocketbøker og etter hva jeg har sett på outland så er de fleste import serier fra østen i den formaten , og med non glossye sider , sånne eklelt papir , gråt og grovt .

Lenke til kommentar

Episodene blir bare større og større skuffelser som tiden går, det skjer jo ingenting i episodene utenom at du for en forsmak på hva som skal skje neste gang og det er jo så klart bare en forsmak på neste igjen, episodene blir for korte til at man kan få noe særlig ut av dem.

@Bruktbilen: Ja, det besvarte spømsålet mitt.

Endret av Hoenheim
Lenke til kommentar

Christ, de kan dra de her kampene ut lenge... Om 3 uker så slutter kanskje Sasori fighten, og om 4-5 uker får vi se Kakashi og Naruto slå seg løs. Tipper det blir 7-8 uker til, siden Team Gai må ha hver sin finish til fighten...

En fin spenningsepisode uansett, alt for kort :p Kunne sett på Naurto i år og dager uten å bli lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...