b-real Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Hver så snill og ikke diskuter Mangaspoliers i Anime tråden.Mangatråden finner dere her. Jeg leser ikke mangaen og jeg snakket ikke i spoilere, men jeg tenker på slik alt av kamper har vært frammover, sant? Har vært fryktelig lange, derfor sa jeg slik jeg sa. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Kommentaren var ikke myntet på deg, B|Real. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Så 133 nå, og jeg satt foran skjermen og nærmest gliste ( = meg) Seriøst beste episden ever! Digge når Naruto klikka og rundjulte Sasuke, og slo ham en mil ned i vannet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Og den Naruto-lenka :!: Knuste Sasuke mot fjellveggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Og den Naruto-lenka :!: Knuste Sasuke mot fjellveggen. Den var rå! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Og den Naruto-lenka :!: Knuste Sasuke mot fjellveggen. Den var rå! Ja! Men skjønte ikke etter det, når Sasuke tok den flamme saken sin. Så sa Naruto "A... Amazing". Var den flamme greie no større enn vanlig eller no slikt? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han tok en : Katon! Ryuuka no Jutsu(Fire Dragon Technique) Normalt bruker han en : Katon! Goukakyuu no Jutsu(Fire Technique) noe sånt noe i hvertfall.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han tok en : Katon! Ryuuka no Jutsu(Fire Dragon Technique) Normalt bruker han en : Katon! Goukakyuu no Jutsu(Fire Technique) noe sånt noe i hvertfall.. Jøss! *sepåigjen* Lenke til kommentar
Neme Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Faen så bra episode ^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, måtte se den en gang til i dag jeg, for den var så bra Spesielt på slutten når det virkelig braker løs. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 På slutten der når Sasuke tar i bruk den cursed seal greia for fullt, blir han en jente? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Haha Ja det kunne nesten se sånn ut. Men jeg tror da ikke det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Veldig bra episode. Lurer på om Naruto har noen flere 'forms' på lager nå. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Men når han får så mye kraft av Nine Tail Reven, vil ikke reven kunne løsrive seg fra kroppen hans på en måte? Eller i verste fall ta over kroppen til Naruto helt. På episoden sa jo Sasuke at han ikke kunne følge bevegelsene hans siden den røde chakraen hadde en egen vilje... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Ja..mot slutten av episode 133 så tenkte jeg faktisk "OMG, nå kommer sikkert Nine-tailsen ut og blir frigjort." Den kommer nok til å kontrollere Naruto ja. Og selv om Naruto ikke vil drepe Sasuke, men bare ta ham med tilbake, så er det ikke sikkert at nine-tailsen tar hensyn til det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Mhm, er nok derfor Kakashi er så hissig på å "rekke fram i tide" Lenke til kommentar
Neme Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tror dere undervurderer Orochimaru's seal's. Bare vent, tør vedde penger på at Sasuke går seirende ut av kampen, dog noe fillerista ^_^ Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Tror dere undervurderer Orochimaru's seal's. Bare vent, tør vedde penger på at Sasuke går seirende ut av kampen, dog noe fillerista ^_^ Hadde vært morro, om Naruto hadde forsettet med og slå ut Sasuke. Endret 8. mai 2005 av arian Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tror dere undervurderer Orochimaru's seal's. Bare vent, tør vedde penger på at Sasuke går seirende ut av kampen, dog noe fillerista ^_^ Vel de 4 andre hadde jo oxo cursed seal.. og de ble jo slått ut av resten av gjengen.. så ingen ting er sikkert... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tror dere undervurderer Orochimaru's seal's. Bare vent, tør vedde penger på at Sasuke går seirende ut av kampen, dog noe fillerista ^_^ Vel de 4 andre hadde jo oxo cursed seal.. og de ble jo slått ut av resten av gjengen.. så ingen ting er sikkert... Akkurat, så nine tail power'en er nok en del sterkere enn den cursed seal poweren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå