Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Tåpelig diskusjon eller ei, synes det blir feil å sammenlikne kompleksitet mellom naruto og HP siden de er lagt opp på helt forskjellige måter. Naruto bærer preg av å ha en mye mer episodisk struktur hvor hver kamp ikke nødvendigvis har så mye å gjøre med de andre kampene og på en måte er frittstående underholdning.

I HP så bærer selv de tidlige bøkene tegn av at alt er planlagt siden hint om hva som skjer senere forekommer. For å være helt ærlig så er det egentlig irrelevant hvor bra Naruto er planlagt siden det ikke er en sånn komplisert historie hvor skjulte ting kan bli gjettet utfra diverse hint som er gitt, siden det knapt blir gitt sånne hint.

Det jeg vil fram til er at selvom Naruto ville tatt flere sider å skrive, så er det definitivt ikke en mer komplisert historie etter min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Noen som veit hvorforNaruto Shippuuden 018 ikke har kommet ut enna? den burde ha kommet et na.

Edit: fant netopp ut at det ikke ble send noe naruto episode i japan denne uken :(

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

synest det var en god ep i dag jeg... likte naruto scenen i slutten :p

helt greit at de strekker litt ut.. vil ikke ha fillere igjen, og visst jeg ikke hadde

vært for at jeg har lest mangaen vet jeg ikke om jeg hadde lagt merke til utstrekkingen i det hele tatt..

Lenke til kommentar
synest det var en god ep i dag jeg... likte naruto scenen i slutten :p

helt greit at de strekker litt ut.. vil ikke ha fillere igjen, og visst jeg ikke hadde

vært for at jeg har lest mangaen vet jeg ikke om jeg hadde lagt merke til utstrekkingen i det hele tatt..

8919644[/snapback]

Jeg har ikke lest mangaen. Og jeg reagerer noe jævelig på hvordan de strekker det ut. NAruto suger nå. JEg blir iritert for hver eneste episode. Jeg blir kvalm av alle fotstegene som skjer. De har episoder med bare hopping.... Det er sjukt!

Lenke til kommentar

Awww :/

Ang denne episoden: Utrolig lite som skjedde, men det kjedet meg visstnok ikke. Men såklart stemmer jeg mot mindre utstrekking, samtidig som jeg vil at fillers ikke skal komme opp med det første.

Lenke til kommentar

De vil ikke komme opp med det første. I vanlig hastighet vil det ta minst to år før de tar igjen det som er nå, og så har vi jo de kapitlene som kommer ut i løpet av den tida også, med tanke på at vanlig ratioen er 1.7 kapittel per episode betyr det kanskje tre år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...