perman07 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tåpelig diskusjon eller ei, synes det blir feil å sammenlikne kompleksitet mellom naruto og HP siden de er lagt opp på helt forskjellige måter. Naruto bærer preg av å ha en mye mer episodisk struktur hvor hver kamp ikke nødvendigvis har så mye å gjøre med de andre kampene og på en måte er frittstående underholdning. I HP så bærer selv de tidlige bøkene tegn av at alt er planlagt siden hint om hva som skjer senere forekommer. For å være helt ærlig så er det egentlig irrelevant hvor bra Naruto er planlagt siden det ikke er en sånn komplisert historie hvor skjulte ting kan bli gjettet utfra diverse hint som er gitt, siden det knapt blir gitt sånne hint. Det jeg vil fram til er at selvom Naruto ville tatt flere sider å skrive, så er det definitivt ikke en mer komplisert historie etter min mening. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 da var chapter 358 sett feeet sier jeg bare! orker ikke spoile for folk som ikke har sett enda x) Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ... Dette er anime tråden... manga tråden finnes lengre nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Noen som veit hvorforNaruto Shippuuden 018 ikke har kommet ut enna? den burde ha kommet et na. Edit: fant netopp ut at det ikke ble send noe naruto episode i japan denne uken Endret 16. juni 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 for det er ikke noe episode denne uka:p Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blir det da dobbel neste uke? Snart på tide, og det passer jo inn så som der er så spendene =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nei, dessverre så blir det ikke det. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 fitte! skreiv på feil xD skulle skrive på mangasia xD lol Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Alltid når jeg laster ned med Torrent stopper den føkkings torrenten og sier noe om at den ikke finner torrenten. Så da sletter jeg den og laster ned en ny, men det skjer hele tiden! What to do? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Bruk et bedre program, som utorrent eller bitlord. Eller prøv å finn torrents som har bedre seeds/leechers ratio. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 amagad.. sjukt som de skal stretche da:( de 5 siste min var jo det beste resten ok. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 synest det var en god ep i dag jeg... likte naruto scenen i slutten helt greit at de strekker litt ut.. vil ikke ha fillere igjen, og visst jeg ikke hadde vært for at jeg har lest mangaen vet jeg ikke om jeg hadde lagt merke til utstrekkingen i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 synest det var en god ep i dag jeg... likte naruto scenen i slutten helt greit at de strekker litt ut.. vil ikke ha fillere igjen, og visst jeg ikke hadde vært for at jeg har lest mangaen vet jeg ikke om jeg hadde lagt merke til utstrekkingen i det hele tatt.. 8919644[/snapback] Jeg har ikke lest mangaen. Og jeg reagerer noe jævelig på hvordan de strekker det ut. NAruto suger nå. JEg blir iritert for hver eneste episode. Jeg blir kvalm av alle fotstegene som skjer. De har episoder med bare hopping.... Det er sjukt! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Når selv de som ikke har lest mangaen får naruto totalvraket av det... da er det virkelig gått for langt :/ Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Fælt som folk syter da! Synes denne episoden, som de fleste andre, var veldig bra. Og den slutten. Endret 22. juni 2007 av lago Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg klager heller ikke mye på utstrekningen, og siden jeg ikke har lest mangaen vet jeg ikke hva som er utdratt og ikke. Men jeg synes også de går litt langt; en hel episode om at de knuser en stein? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ingen episode i neste uke :| Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Irriterende dårlig animasjon i denne episoden, de burde sjerpe seg. anyways, det er no den skikklige fighten begynner Lenke til kommentar
@ir Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Awww :/ Ang denne episoden: Utrolig lite som skjedde, men det kjedet meg visstnok ikke. Men såklart stemmer jeg mot mindre utstrekking, samtidig som jeg vil at fillers ikke skal komme opp med det første. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 De vil ikke komme opp med det første. I vanlig hastighet vil det ta minst to år før de tar igjen det som er nå, og så har vi jo de kapitlene som kommer ut i løpet av den tida også, med tanke på at vanlig ratioen er 1.7 kapittel per episode betyr det kanskje tre år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå