Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Kan jo hende at han fant ut hvordan man kunne unngå å dø, en teknikk som man kunne gjøre for å ikke dø.

 

menifo so.. hvorfor seala han ninetails i naruto? med mindre han gjorde det for å hente den sennere, at han ikke visste/hadde nokk krefter til å seale/drepe ninetails. :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor langt de tenkte fram på historien i Naruto når de startet.

8862592[/snapback]

rowling hadde tenkt ut hele harry potter historien før hun begynte å skrive den. Vil si harry potter er lengre enn naruto (hittil).

8862753[/snapback]

vil motsi deg der, naruto har en mye mer komplisert historie som ville tatt flere sider å skrive når du regner med beskrivelser av omgivelsene og slike ting...

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at den fjerde hokage faket sin død. Han brukte samme spell som Sarutobi brukte mot Orochimaru.

 

Men, hvem vet. Alt kan jo skje.

8861028[/snapback]

nei, det var ikke samme spell. Sarutobi sin dreper(vanligvis) mens Yondaime sin bare seal'er inne det den blir brukt på(slik som Kyuubi'en inne i naruto)

 

jeg tror yondaime lever, men jeg tviler på att han er AL, det ville vert for opplagt.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor langt de tenkte fram på historien i Naruto når de startet.

8862592[/snapback]

rowling hadde tenkt ut hele harry potter historien før hun begynte å skrive den. Vil si harry potter er lengre enn naruto (hittil).

8862753[/snapback]

vil motsi deg der, naruto har en mye mer komplisert historie som ville tatt flere sider å skrive når du regner med beskrivelser av omgivelsene og slike ting...

8863164[/snapback]

Skjønte ikke helt hvordan beskrivelser av omgivelse og slikt gjør en historie mer komplisert :hmm:

Tviler litt på at de bryr seg om sånt når de planlegger en historie.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
Tviler jeg sterkt på, man beskriver ikke noe i veldig detalj. Husk på at det er 7 hele bøker. Og man planlegger ikke hver hendelse i detalj heller, mer hva som skal skje ikke helt hvordan.

8863841[/snapback]

Nei og historien i seg selv er da altså ikke på 7 hele bøker, men kanskje halvparten eller mindre.

Lenke til kommentar

Misforsto du kansje meg og trodde jeg mente i rein tekst / sidetall? Kan skje utroligt mye mer per side i ei vanlig bok enn i en manga. ~350 kapittel / 7 = 50. Jeg gratulerer deg hvis du klarer å drege hele naruto framtil forest of death til ei heil bok. (gjennomsnittlig 450 sider per bok)

omtrent 10 sider per kapittel? skjer ikke :/

 

synes denne diskusjonen ble veldig usaklig.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at den fjerde hokage faket sin død. Han brukte samme spell som Sarutobi brukte mot Orochimaru.

 

Men, hvem vet. Alt kan jo skje.

8861028[/snapback]

nei, det var ikke samme spell. Sarutobi sin dreper(vanligvis) mens Yondaime sin bare seal'er inne det den blir brukt på(slik som Kyuubi'en inne i naruto)

 

jeg tror yondaime lever, men jeg tviler på att han er AL, det ville vert for opplagt.

8863555[/snapback]

Det er da samme teknikk, det står det i hvert fall her; http://en.wikipedia.org/wiki/Sealing_jutsu , derfor tviler jeg på at Yondaime lever.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at den fjerde hokage faket sin død. Han brukte samme spell som Sarutobi brukte mot Orochimaru.

 

Men, hvem vet. Alt kan jo skje.

8861028[/snapback]

nei, det var ikke samme spell. Sarutobi sin dreper(vanligvis) mens Yondaime sin bare seal'er inne det den blir brukt på(slik som Kyuubi'en inne i naruto)

 

jeg tror yondaime lever, men jeg tviler på att han er AL, det ville vert for opplagt.

8863555[/snapback]

Det er da samme teknikk, det står det i hvert fall her; http://en.wikipedia.org/wiki/Sealing_jutsu , derfor tviler jeg på at Yondaime lever.

8868310[/snapback]

Det var en annen variant som yondaime brukte. Han kombinerte Hakke no Fuuin Shiki, Shishou Fuuin og Shiki Fuujin sammen. Den er i grunn den samme som sarutobi brukte bare att de ble brukt på forskjellige måter,

 

les mer her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...