Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skjønner. Da først ser du hvor dårlig anime'n er for tiden. ;P Men blir vel kanskje bedre etterhvert.

 

 

Fant et tøft bilde av det monsteret inni Gaara som jeg ikke huske navnet på (fanart) :D :

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shukaku___Land_of_Sand_by_patrikh88.jpg

 

 

 

Og et av noen Akatsuki-folk (fra mangaen):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Deidera_and_Tobi_by_MastaHicks.jpg
Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

"One-tailed shukaku"

"Shukaku of the sand"

:whistle:

 

ps. Jeg har laget noe fanart her, ikke farget men jeg er ganske stolt av resultatet. http://browpatrol.deviantart.com/

 

edit: åh ja, jinchuuri var vertene alene. Men SHukaku er altså det som brukes om "vert og gjest", altså en jinchuuri med et monster i seg. Det brukte nok bare dette som navn siden det er omtrent alment kjent det med gaara og biju'en hans.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

hvis ikke jeg tar feil, så er det ca 100chapter fra animen.. er det ikke nå de skal gå rett på, altså at de ikke skal strekke det ut noe særlig mer nå?

eller var det bare ebtn rykte?

eller var det at det skulle være heletida være 100chapter mellom mangaen og animen?

Lenke til kommentar

Tenk hvis lederen av Akatsuki egentlig er den fjerde Hokage (At han faket døden sin) og er faren til Naruto! :dribble:

 

Han har jo blondt piggete hår, og selv om det ikke er nøyaktig den samme hårfrisyren så er jo bildene vi har sett av den fjerde ganske gamle.

 

Eller... Det høres nesten litt for Hotel Cæsar ut.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
"One-tailed shukaku"

"Shukaku of the sand"

:whistle:

 

ps. Jeg har laget noe fanart her, ikke farget men jeg er ganske stolt av resultatet. http://browpatrol.deviantart.com/

 

edit: åh ja, jinchuuri var vertene alene. Men SHukaku er altså det som brukes om "vert og gjest", altså en jinchuuri med et monster i seg. Det brukte nok bare dette som navn siden det er omtrent alment kjent det med gaara og biju'en hans.

8851042[/snapback]

shukaku er navnet på ichibii...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...