MMyhre Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 jepp men vil se alt i animen å Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 jepp men vil se alt i animen å 8843550[/snapback] Ingen som sier du ikke kan gjøre begge deler. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Egentlig jo, etter å ha lest mangaen klarer jeg bare ikke å se animeen, blir bare så... klarer ikke helt å sette fingern på det. (Har med utdregningen å gjøre ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Skjønner. Da først ser du hvor dårlig anime'n er for tiden. ;P Men blir vel kanskje bedre etterhvert. Fant et tøft bilde av det monsteret inni Gaara som jeg ikke huske navnet på (fanart) : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og et av noen Akatsuki-folk (fra mangaen): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 13. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Det monstret heter "Jinchuuri" eller "Ichibi" Navna på de monstra folka har i seg er ganske lett. Det er antallet haler + bi, som betyr "skjønnhet". japanske tall er Ichi, ni, san, yon/she, go, rock, nana/shichi, kyu, jyu. Endret 13. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nei, det heter Shukaku Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) SHukaku: host and guest, principal and auxiliary altså, shukaku er verten i lag med det søte monstret. Endret 13. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Rart. Se øverst her da: http://en.wikipedia.org/wiki/Tailed_beasts Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) "One-tailed shukaku" "Shukaku of the sand" ps. Jeg har laget noe fanart her, ikke farget men jeg er ganske stolt av resultatet. http://browpatrol.deviantart.com/ edit: åh ja, jinchuuri var vertene alene. Men SHukaku er altså det som brukes om "vert og gjest", altså en jinchuuri med et monster i seg. Det brukte nok bare dette som navn siden det er omtrent alment kjent det med gaara og biju'en hans. Endret 13. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hvis ikke jeg tar feil, så er det ca 100chapter fra animen.. er det ikke nå de skal gå rett på, altså at de ikke skal strekke det ut noe særlig mer nå? eller var det bare ebtn rykte? eller var det at det skulle være heletida være 100chapter mellom mangaen og animen? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Da kan de helle begynne å ha animeen anna hver uke!! Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 jepp men vil se alt i animen å 8843550[/snapback] Ingen som sier du ikke kan gjøre begge deler. 8843559[/snapback] lol, jeg mener at det tar så lang tid før alt kommer som jeg har sett i mangaen ikke det at jeg ikke kan se animen xD Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Tenk hvis lederen av Akatsuki egentlig er den fjerde Hokage (At han faket døden sin) og er faren til Naruto! Han har jo blondt piggete hår, og selv om det ikke er nøyaktig den samme hårfrisyren så er jo bildene vi har sett av den fjerde ganske gamle. Eller... Det høres nesten litt for Hotel Cæsar ut. Endret 14. juni 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 "One-tailed shukaku""Shukaku of the sand" ps. Jeg har laget noe fanart her, ikke farget men jeg er ganske stolt av resultatet. http://browpatrol.deviantart.com/ edit: åh ja, jinchuuri var vertene alene. Men SHukaku er altså det som brukes om "vert og gjest", altså en jinchuuri med et monster i seg. Det brukte nok bare dette som navn siden det er omtrent alment kjent det med gaara og biju'en hans. 8851042[/snapback] shukaku er navnet på ichibii... Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det var det jeg mente med den siste setninga. Jeg er norgesmester i å formulere meg dårligt >.> Endret 14. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) @ LunarPoet; Ja det høres Hotel Cæsar ut, men det betyr ikkje at det ikkje er fleire som har tenkte i de samme baner Har tenkt litt på akkurat det der eg også. Endret 14. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror ikke at den fjerde hokage faket sin død. Han brukte samme spell som Sarutobi brukte mot Orochimaru. Men, hvem vet. Alt kan jo skje. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg slutter å lese Naruto øyeblikket noe sånt sjer, det blir bare for dårlig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det var kanskje planene å gjøre noe slikt, men siden så mange har tenkt tanken, som Mala sier, så må de ha forrandret meningen. Eller de har bygget opp til muligheten med vilje for å forvirre oss. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Lurer på hvor langt de tenkte fram på historien i Naruto når de startet. Endret 14. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå