Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vi snakker om, vi skal forsikre deg om at det blir å komme noe. Hvis jeg husker rett altså.

 

TT - det blir litt kakashi action om et ukjent antall episoder, right? Tror vi kan forsikre folk om at såpass blir å skje etter hvert, uten å spoile for fælt. Lenge siden jeg har lest nå, husker ikke helt 100%

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
... nå datt jeg helt ut... hæ? De hadde en og annen filler episode/minutt i serien framtil episode 135... de dro omtrent aldri storyen noe ut... Nå er bare 20-35% av hver episode faktisk story og ikke filler.

8830293[/snapback]

 

245 chapter

__________

135 episoder = 1,76. altså 1,76 chapter per episode.

 

17 chapter

_________

17 episoder = 1. altså 1 chapter per episode.

 

Det er jo nesten som mangan drar ifra anime :!:

 

sorry, min feil :p

Lenke til kommentar
... nå datt jeg helt ut... hæ? De hadde en og annen filler episode/minutt i serien framtil episode 135... de dro omtrent aldri storyen noe ut... Nå er bare 20-35% av hver episode faktisk story og ikke filler.

8830293[/snapback]

 

Hokage vs Orochimaru - varte hvor lenge? ble dratt over 5 episoder eller noe slikt... Er vel mange mange ørten tusen steder de holder på med en fight, så må personen tenke seg om (hvilket fort tar et par minutter) før man bytter til en annen handling litt hvor det er bare prating. Fighter som varer 2 - 3 sider i mangaen tar jo 2 - 3 episoder i animeen. ARRRRRGH.

 

Naruto dras ut! Alt for mye!

Lenke til kommentar

Jeg mener at kampen mellom Sarutobi og Orochimaru ble dregd ut. Selv om den ble spredt utover kampen mellom Naruto og Gaara så var det nesten det samme i vær scene. Sarutobi prøvde å drege ut sjelen til Orochimaru, mens Orochimaru rørte på fingrene for å drepe Sarutobi med sverdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...