Lil-H Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Herre, dette er en av de virkelig bedre episodene =) Ble jo emosjonell og greier Klarer nesten ikke vente på neste episode Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå får vi bare håpe at de neste episodene blir full av spenning Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Siden det er to uker til neste så tipper jeg det. Har ikke sett episoden enda, er på skolen, får se den når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 mulig jeg tar feil, men det virker som om hu filler-jenta fra den siste filler-arcen er med... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Ja, det ser ut til at hun er med, men hun/han var da også med mot starten av den nye serien også. Sikkert bare en tilfeldighet at de er lik. Endret 8. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bra episode, bra animert også.. Framover nå så blir det bare bedre. Litt kjedelig siden det bare var mye snakking i episoden men. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 synes det var greit jeg(med snakkingen altså) Bra episode;) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så hva tror dere, dør gaara? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei det vil jeg ikke tro. Hun gammle dama gjør vel noe vil jeg tro. Kanskje ikke, men noe vil skje i allefall. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) kansje.. siden de sa "de som mister Jinchuurik, dør" men ja, med mindre hu gamle eller SAKURA gjør no hokuspokus siden hu kan heale ogsånt aner ikke, han "dør" vel sikkert. eller hva tror du messi Endret 8. juni 2007 av laffe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det jeg synes va litt rart er at han ene fyren sa "We will soon enter the final stage". Altså, som jeg forsto det, så var de på vei til å komme til den siste delen, men like etter han sa dette ble de jo ferdige. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jævlig kjipt å lage cliffhanger i dag! Jeg likte all snakkingen og tilbake blikkene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ingenting å hoppe i taket for denne gangen egentlig, men var litt intresssant snikk snakk til tider. Men du verden..du verde så grådig lei eg er av å se Gara inni den bobla..endelig var det over i denne episoden ihvertfall Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Så hva tror dere, dør gaara? 8814087[/snapback] Tviler. Når episoden heter "Gaara's Death" så er den så åpenbar at det umulig kan være tilfelle. Så ja, jeg tror Gaara kommer seg på beina igjen. Episoden var grei nok, litt lei av å se Gaara i den bobla, som Mala sa, men. Slutten var bra, men følte at det slutta for tidlig. Ville se mer av Narutos gjenforening med Lee og gjengen. Kjipt at det er to uker til neste episode. Edit: Og etter episoden om to uker er det visstnok enda en pause på to uker. Forhåpentligvis vil dette resultere i en eller to dobbeltepisoder i juli. Endret 9. juni 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og hvafan har de med ho fra siste filler opdraget for? Dårligt! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og hvafan har de med ho fra siste filler opdraget for? Dårligt! 8817436[/snapback] jeg ser ikke noe dumt i det. Synest hun er en bra karakter jeg Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Får litt sånn bleach flashback her, at de prøver å få filler med på storyen. Oh vel, det kunne vel vært værre. Synes uansett de overdriver noe hinsides med utregninga, denne episoden slår rekord. Det kan se ut som om at animerings sløvinga fra fillerne har begynt å gå vekk, men det hjelper lite når episoden er storslagne ~85% filler -.- Endret 9. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Enig i at det er grenser for hvor mye de kan dra det ut. Det begynner å bli i meste laget nå. Hjelper ikke at storyen blir stadig mer spennende, for spenningen blir på en måte litt ødelagt når den skal strekkes over to måneder. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Heller det enn nye fillers sier no bare jeg Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vil MYE heller ha nye fillers, dette er jo egentlig ikke noe bedre i det hele tatt enn fillerne. Eneste forskjellen på underholdningsnivået er at storyen fortsetter nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå