Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Helt enig, arian. Men resten var ikke akuratt no å skryte av. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Helt enig, arian. Men resten var ikke akuratt no å skryte av. Mener du at handlingen var bedreten?. Synes kanskje noe sånt jeg og, men jeg var så imponert over grafikk så jeg kunne ikke undervurdere filmen. så derfor mener jeg filmen var ganske bra i seg selv. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Får kikke på den i morgen da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hm, noen flere her som opplever at torrent fila på Naruto The Movie ikke laster ned WHAT SO EVER? (Ja det er lovlig torrent....) Edit: Glem det, software error :\ Endret 3. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Utrolig bra med effekter og grafikk i naruto the movie. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kongefilm med Naruto, Sasuke, Sakura og Kakashi på tur igjen. Savner de tidene. Og den gode gamle musikken var også tilbake Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Har ikke sett filmen, men hørte rykter om at Sakura faktisk gjorde nytte for seg i denne filmen. What's up with that? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 hun sitter faktisk ikke bare å ser på nei.. jeg ble nesten sjokket jeg.. hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jupp. Hun gjorde faktisk nytte for seg, noe man ikke har sett så mye av i serien. Likte filmen, skulle ønske hver episode kunne være så lang Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Gleder meg sånn til at animen kommer dit sakura får trenning av en vis person (*spoiler*) Endret 4. mai 2005 av Darx* Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jupp. Hun gjorde faktisk nytte for seg, noe man ikke har sett så mye av i serien.Likte filmen, skulle ønske hver episode kunne være så lang Kanskje ikke så lang eller jo, men ikke første priotert, Heller effekten og grafikken. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Gleder meg sånn til at animen kommer dit sakura får trenning av en vis person (*spoiler*) Gleder meg jeg også. Til alle blir trenet og lærer nye trix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Syns tegningene blir annerledes ganske ofte, likte tegningene bedre i 132 enn 133. Hva syns dere? 7 dager til neste torsdag!! Endret 5. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Dette var den beste episoden ever synes jeg. Helt konge, men jeg lurer på hva som skjer med Naruto, den røde chakraen må jo kreve ekstremt mye av kroppen til Naruto. Off en hel uke til neste Naruto Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Nettopp sett ep. 133, og fy søren så bra! Etter en tre-fire episoder med flashbacks får vi endelig litt realtime action, og det til de grader. Nå blir det nok lenge å vente til neste torsdag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 133 var bare pure ownage. Kampen kommer til å vare LEEEENGE bare så det er sagt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Kampen kommer til å vare LEEEENGE bare så det er sagt Ah, bra, det liker vi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hver så snill og ikke diskuter Mangaspoliers i Anime tråden. Mangatråden finner dere her. 133 var en etterlengtet episode, og den skuffet ikke. En av de beste episodene jeg har sett! Endret 6. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Whoha! Litt av en episode 133! Tegningene var dårligere, men det var artig tross alt. I neste episode har vi avslutningen på kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Hver så snill og ikke diskuter Mangaspoliers i Anime tråden.Mangatråden finner dere her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå