Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Hvorfor så mye skjult tekst? :S Er da vel ikke manga-spoilers dere prater om?

 

edit: Æsj ny side :/

8706400[/snapback]

 

Nøyaktig det vi skriver om, selv om det er en spoiler advarsel på tråden så synes jeg at vi kunne være mer trygg på at vi ikke ødelegger moro'a for andre.

 

Men det er for det meste snakk om hva Naruto egentlig kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunenn er vell for å holde det sjult for de som ser på anime, selvom de kommer til å trykke på "spoiler" men som sagt, de som ser på animen vill da komme med så usaklige og masse spørsmål om noe som ikke har kommet/skjed i animen. "hvem/hva/hvor/når" ..

 

"jeg tror han er faren fordifordi"

"Jeg tror lederen av akatsuki..."

"jeg tror han som seala, nine-tails.. ikke døde fordi, jeg tror han vet om et knep som man kan ungå å dø"

etc.. har vært masse diskusjoner om Narutos far.

som sagt ingen vet hvem faren., den eneste som vet hvem faren var/er er han som lager naruto, kishi-,-

 

men siden alle tokk sjul så hvorfor ikke:p

Lenke til kommentar
og, IKKE sjul teksten om den ikke inneholder spoilers!

8706550[/snapback]

 

Vet ikke med andre, men jeg er nede i Australia det halvåret her og har vært først med å svare på bleach og naruto-tråder i det siste når episodene kommer ut og har derfor hatt spoilertagger i tilfelle folk er innom forum før de har sett episodene.

 

Er mer stress for meg å ikke kunne ty til hurtigsvar da.. Greit å anta at folk er klar over at episoden er ute da eller?

Lenke til kommentar

Episode 15 var konge! Veldig bra animering, og ganske mye action samlet i en episode.

Så er det slik at Akatsuki liksom kan "ta over" kroppene til andre folk og bruke disse?

 

Ser at det er mye snakk om faren til Naruto i spoiler-tags. Slik jeg har forstått det er alt dette bare rene teorier, ingen fakta har kommet ut hittil. Ingen har verken bekreftet eller avkreftet noe som helst.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Episode 15 var konge! Veldig bra animering, og ganske mye action samlet i en  episode.

Så er det slik at Akatsuki liksom kan "ta over" kroppene til andre folk og bruke disse?

8708925[/snapback]

 

Digget episode 15 jeg også! Og Sakura, tror jeg det var, sa vel et eller annet om at det var en special jutsu som var brukt, så ville tippa at de kan det, uten at jeg er sikker. Hvordan det er med krefter og hvor sterke de blir kontra til vanlig aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
alle som ser på naruto burde vite att hver naruto episode kommer ut på fredag. De som da er så dumme å gå inn på tråden uten å ha sett episoden, kan bare ha det så gått. det er ingen vits å sjule dine meninger om den nyeste episoden.

8708745[/snapback]

 

Word. Jeg tenker alltid på det - det er jo derfor det står "spoileradvarsel!" i emnetittelen.

Lenke til kommentar

Spoileradvarselen er vel hvis man never noe utenom serien, som egentlig ikke skal skje siden vi har en egen manga-tråd... Det er uansett ikke lurt å komme inn hit uten å ha sett den siste episoden, siden det blir kommentert hvordan episoden var, selv uten spoilers. Det ødelegger stemninga for den som skal se på episoden.

Lenke til kommentar
mangan er fæl ja har aldri lest men det er ikke spenning i det man ken se bildene før det skjer holder meg til anime har sett 235 episoder nå  www.narutoforest.com

 

 

                  :w00t:  :w00t:  :ph34r:  :ph34r:

8730717[/snapback]

 

 

Mangaen som er best akk nå;) du ser vell ikke på fillrene også?:/

Lenke til kommentar
Leser både mangaen og animen. Det er noe seriøs action rundt hjørnet på animen ;) Naruto vs Gaara blir bare småtteri i forhold... (nesten:P )

 

Siden jeg leser mangaen også så funker det litt dårlig og spekulere med dere videre fra animen :)

 

Edit: 118 er ute... av [dattebayo] da...men allikavel :)

Tør ikke linke :p vet ikke om dette går under piratkopierings regler... men alle her har vel sine kilder uansett.

3489986[/snapback]

 

 

 

nei det er 2.5 år senere og heter naruto shippuuden og er på episode 220 har kommet ut 15 episoder har sett 135 epsioder sånn sirka alle :tease:;)

post-130984-1180441529_thumb.jpg

Lenke til kommentar
mangan er fæl ja har aldri lest men det er ikke spenning i det man ken se bildene før det skjer holder meg til anime har sett 235 episoder nå  www.narutoforest.com

 

 

                   :w00t:  :w00t:  :ph34r:  :ph34r:

8730717[/snapback]

 

 

Mangaen som er best akk nå;) du ser vell ikke på fillrene også?:/

8730742[/snapback]

 

 

 

jo så alle fillerne :blush: hehe ville ha med historien ;)

post-130984-1180441715_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Episode 15 var konge! Veldig bra animering, og ganske mye action samlet i en  episode.

Så er det slik at Akatsuki liksom kan "ta over" kroppene til andre folk og bruke disse?

8708925[/snapback]

 

Digget episode 15 jeg også! Og Sakura, tror jeg det var, sa vel et eller annet om at det var en special jutsu som var brukt, så ville tippa at de kan det, uten at jeg er sikker. Hvordan det er med krefter og hvor sterke de blir kontra til vanlig aner jeg ikke.

8710224[/snapback]

 

 

 

folk tror du mener naruto (vanlig) si noe sånt som NS 15 og ja du har rett har sett alle episodene som har kommet ut :ph34r::ph34r:

post-130984-1180441933_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har begynt å se hele serien på nytt igjen jeg. Satser på å bruke litt tid på det, slik at det rekker å komme ett par ny Shippuuden episoder i mellomtiden. Fint å ha litt å se omgangen, spes siden de trekker ut S så sinnsykt mye.. Men syns de siste episodene der har vært veldig bra da!

Lenke til kommentar
Har begynt å se hele serien på nytt igjen jeg. Satser på å bruke litt tid på det, slik at det rekker å komme ett par ny Shippuuden episoder i mellomtiden. Fint å ha litt å se omgangen, spes siden de trekker ut S så sinnsykt mye.. Men syns de siste episodene der har vært veldig bra da!

8736689[/snapback]

 

Samme gjør jeg, men greide allikevel ikke vente med å se de nye Shipuuden episodene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...