Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Episode 14 var kjempebra! Reaksjonen til Itachi da han oppdager at Naruto løslater seg fra hans genjustu  :dribble:

 

Og hvilken  uber-imba-pwnage-jutsu er det Gai lader opp til? Dette blir heftig

:ph34r:

8646172[/snapback]

Samme som Lee brukte under Chuunin-examen. Åpner opp Limit-Gates, men Gai åpnet bare 6, Lee åpnet alle 8.

8646248[/snapback]

For det første så ser vi jo på preview'en får neste episode att naruto enda ikke er løslat far genjutsuen.

 

For det andre så opnet bare lee 4 porter i chuunin examen, opner du alle da dør du :p

Endret av messi91
Lenke til kommentar
Jeg er ganske så nyskjerrig på hvor mange porter Gai kan åpne, men så lurer jeg på om Lee har trent seg opp til å åpne flere porter selv.

8649989[/snapback]

jeg tipper gai kan opne alle. Jeg tror også gai kan kontrolere portene veldig bra og, slik att han ikke blir så skada av det :hmm:

Lenke til kommentar

Gai KAN sikkert åpne alle, han har vel aldri prøvd ettersom at faktumet er. Åpner man ALLE, blir man uovervinnelig, udødelig og sterkere en gudene selv. Og så dør man pga. skadene som blir påført kroppen. Det har han sagt selv.

 

 

Han kan kontrollere de? Poenget er vel at når man åpner disse portene så går man over den normale makskapasiteten de har og da begynner en heftig nedbrytning av kroppen. Så tror ikke han kan kontrollere de noe bedre enn noen annen.

 

 

Episoden var forresten alright. Naruto kan kontrollere chakraen sin mer, det er vel det som er growthen hans. Det går kanskje litt dypere enn at han kan sprette ut av en jævlig kraftig genjutsu (selv om det også er imponerende) Synes egentlig kampscenene til Gai og Kisame var litt kjedelige til å begynne med. Men de tok seg godt opp mot slutten. Gleder meg til neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...