Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fulgte ikke det bilde med på den nye chapteren te bleach?:p:p

(JAJA offtopic)

 

 

 

Noen som vet om noen prewive for neste episode?

 

 

Jpn. 05/24/07 Episode 015: "Hidden Sphere, To Name It"

 

Jpn. 05/31/07 Episode 016: "Secret of the Jinchuuriki"

 

:DD ..:p

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

14 ute.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Kul nok.. De strekker ut igjen, eneste beviset vi får for Naruto sin "Growth" er at han klarer å unnslippe en Genjutsu. Husker at Lee var helt syk når han releaset de greiene i chuunin-eksamen, siden Gai er bedre håper jeg vi får se litt syk slåssing neste gang, hvis ikke er det bare tease

Lenke til kommentar
De strekker ut igjen

8636748[/snapback]

 

De har vært veldig flink til å strekke ut Naruto i den nye sesongen, de 4-5 første episodene kunne egentlig ha vært en, blir nesten irritert over at de skal drege det ut så mye (leser mangaen, gleder meg til de virkelige store kampene).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
(leser mangaen, gleder meg til de virkelige store kampene).

8637950[/snapback]

:!: Du kan da tenkte deg hvordan de blir. Når de er så lange fra før kommer de jo til å ta 20-30 episoder, og du får se 3 spark og 1 slag per episode :p

Lenke til kommentar

Bra episode, men med et utrolig misvisende navn etter min mening. "Naruto's Growth", da forventer jeg nesten å få se Naruto slåss, men det eneste vi fikk se var hvordan han kom seg ut av den genjutsuen, resten av episoden var jo stort sett Gai-action. Menmen.

Vurderer nesten å spare opp noen episoder framover nå, og heller se flere i engang. Én episode er altfor kort, og når de i tillegg strekker det veldig ut, så blir det ikke mye om gangen.

Lenke til kommentar
Bra episode, men med et utrolig misvisende navn etter min mening. "Naruto's Growth", da forventer jeg nesten å få se Naruto slåss, men det eneste vi fikk se var hvordan han kom seg ut av den genjutsuen, resten av episoden var jo stort sett Gai-action. Menmen.

Vurderer nesten å spare opp noen episoder framover nå, og heller se flere i engang. Én episode er altfor kort, og når de i tillegg strekker det veldig ut, så blir det ikke mye om gangen.

8643261[/snapback]

Ja prøv :!:

tipper du klarer maks 2 ep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...