Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Litt morsomt bilde. (Sikkert postet av kaysindre før ;P) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Litt morsomt bilde. (Sikkert postet av kaysindre før ;P) 8621899[/snapback] NICE Jiraya :!: Endret 15. mai 2007 av messi91 Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tok et par-tre sekunder før "ååhjaahhh" trådte inn, litt flaut. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) fulgte ikke det bilde med på den nye chapteren te bleach?:p (JAJA offtopic) Noen som vet om noen prewive for neste episode? Jpn. 05/24/07 Episode 015: "Hidden Sphere, To Name It" Jpn. 05/31/07 Episode 016: "Secret of the Jinchuuriki" :DD .. Endret 15. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 14 ute. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kul nok.. De strekker ut igjen, eneste beviset vi får for Naruto sin "Growth" er at han klarer å unnslippe en Genjutsu. Husker at Lee var helt syk når han releaset de greiene i chuunin-eksamen, siden Gai er bedre håper jeg vi får se litt syk slåssing neste gang, hvis ikke er det bare tease Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 De strekker ut igjen 8636748[/snapback] De har vært veldig flink til å strekke ut Naruto i den nye sesongen, de 4-5 første episodene kunne egentlig ha vært en, blir nesten irritert over at de skal drege det ut så mye (leser mangaen, gleder meg til de virkelige store kampene). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (leser mangaen, gleder meg til de virkelige store kampene). 8637950[/snapback] :!: Du kan da tenkte deg hvordan de blir. Når de er så lange fra før kommer de jo til å ta 20-30 episoder, og du får se 3 spark og 1 slag per episode Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 En av dei beste episodene hittil Synst ikke denne episoden var så strekt, akkurat passe. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Grei episode siden det var mange store ting som skjedde. Klart den beste episoden hittil, ja. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg foretrekker stort at de strekker ut episodene... Heller det enn fillers. Blir det samme med andre store. Både One Piece og Bleach gjør det, så ser ikke det helt store med at Naruto og så gjør det. Bra episode btw. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 grei episode, bedre enn de andre episodene. Men som sagt bedre at de strekker det ut enn at vi får fillers. Lenke til kommentar
akan Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 synes One Piece egentlig har funnet en bra løsning de viser 10 min recap hver episode for så og vise 10 min med god handling Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Episoden var grei den, men hadde ventet å se noen nye, tøffe teknikker av Naruto, så ble litt skuffet da det ikke kom noe sånt, men ellers greit. Haha, så måtte jeg le da Gai tok fram nunchakuen! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 synes One Piece egentlig har funnet en bra løsning de viser 10 min recap hver episode for så og vise 10 min med god handling 8639354[/snapback] Det høres ekstremt kjedelig ut. Bra episode i dag! Lenke til kommentar
akan Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 synes det er fint jeg siden det bare er å vente et par uker før du ser.. er i allefall mye bedre enn fillere og jeg hater at ting blir trekket noe jævlig ut. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja denne var bra, men neste blir bedre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Bra episode, men med et utrolig misvisende navn etter min mening. "Naruto's Growth", da forventer jeg nesten å få se Naruto slåss, men det eneste vi fikk se var hvordan han kom seg ut av den genjutsuen, resten av episoden var jo stort sett Gai-action. Menmen. Vurderer nesten å spare opp noen episoder framover nå, og heller se flere i engang. Én episode er altfor kort, og når de i tillegg strekker det veldig ut, så blir det ikke mye om gangen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Bra episode, men med et utrolig misvisende navn etter min mening. "Naruto's Growth", da forventer jeg nesten å få se Naruto slåss, men det eneste vi fikk se var hvordan han kom seg ut av den genjutsuen, resten av episoden var jo stort sett Gai-action. Menmen.Vurderer nesten å spare opp noen episoder framover nå, og heller se flere i engang. Én episode er altfor kort, og når de i tillegg strekker det veldig ut, så blir det ikke mye om gangen. 8643261[/snapback] Ja prøv :!: tipper du klarer maks 2 ep. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Haha, blir nok vanskelig ja, selv om jeg også har lyst. Men nå har jeg begynt å se alle på nytt igjen, snart Chuunin Exam! Det blir gøy! Digger fightene der! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er fullt klar over at det ikke blir lett ja, og mest sannsynlig sprekker jeg få timer etter at neste episode er ute. :!: Men vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå