Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at de drøyer, det støttes, men dette her er bare tull. Episoder uten et innhold kalles søppel. De kan gjerne ta det i et lav tempo, men slik utstrekking er bare for drøyt. Håper slike episoder ikke forekommer så ofte da ;)

 

Edit: leif

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot det. Det er akkurat som det var i begynnelsen. Har alle glemt at så godt som hele sesong 1 (det viktige i hvert fall) var to kamper med Zabusa?

 

Kanskje det går tregere enn mangaen, men om de må begynne med fillere igjen kommer alle sammen til å klage på at de burde dratt historien mer ut.  :!:

8612072[/snapback]

Ja, de drøyet mer ut i de første 20 episodene enn det de gjør no.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller?

8616516[/snapback]

 

Det var det jeg også lrte på!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men ble ikke bestevennen hans killed in action?
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller?

8616516[/snapback]

 

Det var det jeg også lrte på!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men ble ikke bestevennen hans killed in action?

8616813[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jepp;) De var på sånn mission hvis jeg ikkee husker feil

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller?

8616516[/snapback]

Spoiler!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Itachi var overaska fordi han sjønte att kakashi hadde fått mangekyou sharingan.
Lenke til kommentar
Kan dere være så snill å holde manga-spoilers ute av denne tråden?! - I denne omgang messi91. Det var farlig nære for meg å trykke på spoiler-knappen. Dessuten så liker jeg ikke å bli fristet. ;)

8619349[/snapback]

 

hmm, det messi nevnte var jo ikke akkuart spoilers da.

Skjønte jo det med engang.. ånei jeg har ikke lest mangaen.

Lenke til kommentar

Bare fordi du skjønte det med en gang betyr det jo ikke at alle skal få det mitt i fleisen? Det er bare litt irriterende at folk skal drive med spoilers her når det allerede finnes en manga-tråd. Og hvis det er noe folk lurer på er det jo bare å sende PM istedenfor å friste andre til å lese det :)

Lenke til kommentar
hva med og oss som vil lese spekulasjoner ,er ikke være en og ikke lese spoilers da , er litt av poenget med funksjonen  :wallbash:

Om du vil lese spekulasjoner så er det opp til deg, men det er blitt opprettet en manga tråd til Naruto for at alt som har me mangaen å gjøre skal postes der.
Lenke til kommentar
Bare fordi du skjønte det med en gang betyr det jo ikke at alle skal få det mitt i fleisen? Det er bare litt irriterende at folk skal drive med spoilers her når det allerede finnes en manga-tråd. Og hvis det er noe folk lurer på er det jo bare å sende PM istedenfor å friste andre til å lese det :)

8619484[/snapback]

Sorry viss jeg spoilet noe, men han spurte jo da, så da kan jeg vel like gjerne svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...