Laffe Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det blir nokk action neste episode.. "Naruto Growth" så jeeh Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det blir nokk action neste episode.."Naruto Growth" så jeeh 8592305[/snapback] Vi bør ikke ha for store forhåpninger heller Ser ut som anime-folka vil ta det virkelig tregt og rolig... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det går faktisk så "rolig" at det som egentlig skal være en klimakskamp uten like blir kjipere enn "build-up" episodene for to år siden. Jeg ser gaara vs. lee igjen jeg, for tredje gang. Musikken er elsk <3 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Endelig fikk jeg sett episoden(internett klikka i ei veke ) Er jeg den eneste som ikke har noe i mot at de drar ut episodene? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har ikke noe imot det. Det er akkurat som det var i begynnelsen. Har alle glemt at så godt som hele sesong 1 (det viktige i hvert fall) var to kamper med Zabusa? Kanskje det går tregere enn mangaen, men om de må begynne med fillere igjen kommer alle sammen til å klage på at de burde dratt historien mer ut. :!: Lenke til kommentar
@ir Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Greit at de drøyer, det støttes, men dette her er bare tull. Episoder uten et innhold kalles søppel. De kan gjerne ta det i et lav tempo, men slik utstrekking er bare for drøyt. Håper slike episoder ikke forekommer så ofte da Edit: leif Endret 15. mai 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har ikke noe imot det. Det er akkurat som det var i begynnelsen. Har alle glemt at så godt som hele sesong 1 (det viktige i hvert fall) var to kamper med Zabusa? Kanskje det går tregere enn mangaen, men om de må begynne med fillere igjen kommer alle sammen til å klage på at de burde dratt historien mer ut. :!: 8612072[/snapback] Ja, de drøyet mer ut i de første 20 episodene enn det de gjør no. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vi visste vel egentlig på forhånd at det skulle bli slik. Skikkelig oppbygging til kamp og så full fight neste episode. Virker som mange (inkludert meg) er litt for vant til å se 10-15 episoder i strekk =P Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller? 8616516[/snapback] Det var det jeg også lrte på! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men ble ikke bestevennen hans killed in action? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller? 8616516[/snapback] Det var det jeg også lrte på! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men ble ikke bestevennen hans killed in action? 8616813[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jepp;) De var på sånn mission hvis jeg ikkee husker feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jepp, lurer dere på hvordan det skjedde bør dere lese Kakashi Gaiden eller hva nå den heter. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hva var det med sharingaen til Kakashi? Itachi virket så overrasket da han så den. Så har han skaffa seg Mangekyou Sharingan eller? 8616516[/snapback] Spoiler! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Itachi var overaska fordi han sjønte att kakashi hadde fått mangekyou sharingan. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kan dere være så snill å holde manga-spoilers ute av denne tråden?! - I denne omgang messi91. Det var farlig nære for meg å trykke på spoiler-knappen. Dessuten så liker jeg ikke å bli fristet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tja, nå fikk jeg vite det også Trodde bare at han hadde kopiert hans move ... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kan dere være så snill å holde manga-spoilers ute av denne tråden?! - I denne omgang messi91. Det var farlig nære for meg å trykke på spoiler-knappen. Dessuten så liker jeg ikke å bli fristet. 8619349[/snapback] hmm, det messi nevnte var jo ikke akkuart spoilers da. Skjønte jo det med engang.. ånei jeg har ikke lest mangaen. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bare fordi du skjønte det med en gang betyr det jo ikke at alle skal få det mitt i fleisen? Det er bare litt irriterende at folk skal drive med spoilers her når det allerede finnes en manga-tråd. Og hvis det er noe folk lurer på er det jo bare å sende PM istedenfor å friste andre til å lese det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hva med og oss som vil lese spekulasjoner ,er ikke være en og ikke lese spoilers da , er litt av poenget med funksjonen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hva med og oss som vil lese spekulasjoner ,er ikke være en og ikke lese spoilers da , er litt av poenget med funksjonen Om du vil lese spekulasjoner så er det opp til deg, men det er blitt opprettet en manga tråd til Naruto for at alt som har me mangaen å gjøre skal postes der. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bare fordi du skjønte det med en gang betyr det jo ikke at alle skal få det mitt i fleisen? Det er bare litt irriterende at folk skal drive med spoilers her når det allerede finnes en manga-tråd. Og hvis det er noe folk lurer på er det jo bare å sende PM istedenfor å friste andre til å lese det 8619484[/snapback] Sorry viss jeg spoilet noe, men han spurte jo da, så da kan jeg vel like gjerne svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå