Lawliet Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ep 14 høres utrolig spennende ut. Jeg personlig skjønner fortsatt ikke hvorfor halle syter så fælt. Vi vet at Naruto kommer til å gå tregt, og det er i bunn og grunn helt greit for meg - så lenge jeg ikke ser en j**** filler igjen. Det var snakk om 2 år før man når volum 15, pluss noen uker med de nye chaptersene som har kommet ut til da. Men hva med etter det? Vil vi så gjerne ha en periode med fillers i 2 hele år, og kanskje enda mer?...Men serien må jo slutte en gang.. eller? 8539473[/snapback] word Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ep 14 høres utrolig spennende ut. Jeg personlig skjønner fortsatt ikke hvorfor halle syter så fælt. Vi vet at Naruto kommer til å gå tregt, og det er i bunn og grunn helt greit for meg - så lenge jeg ikke ser en j**** filler igjen. Det var snakk om 2 år før man når volum 15, pluss noen uker med de nye chaptersene som har kommet ut til da. Men hva med etter det? Vil vi så gjerne ha en periode med fillers i 2 hele år, og kanskje enda mer?...Men serien må jo slutte en gang.. eller? 8539473[/snapback] Enig, fillers er no møkk. 1-3år med fillers? ah, hvem er det som gidder det? Naruto vill bare bli kjedelig og folk vill begynne å miste interessen for det. Å det merkes ganske stort også, f.eks i Japan.. Når tv-kanalen i japan begynte å sende fillers på tv.. så gikk seertallene ganske fort ned. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi får bare satse på at mangaen er ferdig om 3 år. Har vart lenge nok da. Har ikke lest mangaen, men har jo hørt den har mistet mye fokus og blitt mer og mer uten mening. Så da er det på tide at serien blir løftet opp til en god avslutning snart. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det vil ha kommet ut omtrent 8-10 nye volum før de har tatt igjen de 15! Vil ikke si så mye mer om det, fordi da vel jeg faktisk spoile litt om hva som foregår om 15 volums tid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Å fy faen, neste episode kan ikke komme fort nok. Slutten på denne bygger virkelig opp til noe. Neste episode blir helt sikkert mest kampen til Gai & Co, og så får vi se konfrontasjonen med Itachi i episoden etter det igjen. Den episoden heter Nartuo's Growth, så det kan jo være håp for noe bra Naruto-skills. Endret 5. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 evt som normalt, så viser de cutscenes fra begge kampene, pluss litt annet piss, så egentlig blir det bare at de bygger opp for skikkelig kamp i episoden etter. Naruto er vel av de seriene som virkelig går inn for å alltid ha cliffhanger slutt på episodene sine. Er de redde for at barn ikke skal ønske å se neste episode om de ikke avbryter handlingen midt i? (skrev barn da denne serien er beregnet hovedsaklig på barn i japan, voksne ser gjerne neste episode selv om ting "avsluttes" i episoden, om de liker serien) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det vil ha kommet ut omtrent 8-10 nye volum før de har tatt igjen de 15!Vil ikke si så mye mer om det, fordi da vel jeg faktisk spoile litt om hva som foregår om 15 volums tid. 8539708[/snapback] hvorfor det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Likte denne episoden veldig godt eg ihvertfall Deilig stemning og den lader opp til veldig bra episoder framover. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Curse ISDN >.< Har sett Shippuden 004 nå, og nå har jeg ikke mer. Faen og! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hehe:p isdn ja:p gammletider det:P Glad for at jeg har 10mbit nå tokk jo evig tid når man skulle laste ned noe med ISDN :/ Lenke til kommentar
Inisen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Etter min mening vil jeg ikke akkurat si at Naruto er en barneserie. Iallefall i forhold til tegneseriene som får på Jetix, Disney Channel o.l. Naruto kan være litt mildere i forholdt til en rekke andre animer, men inneholder fremdeles en liten smule vold. Ville nok ha satt aldersgrensen til 11år Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Og du er ikke et barn når du er 11? Men ja, serien inneholder no blod og vold, og japan har en helt annen tradisjon på anime enn oss i vesten, er et langt steg fra tom & jerry til naruto. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Men Tom og Jerry er vestens voldeligste tegneserie, jo! Mye voldeligere enn Naruto. Hadde karakterene der hatt blod i seg, ville serien ha vært mer som Happy Tree Friends. Men det er litt off topic. Om Naruto er en barneserie taes vel i topicet om det? Endret 5. mai 2007 av Synox Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Poenget er vel at så fort du har "ekte" mennesker og blod, blir det mye mer virkelig enn om du har en katt og en mus som sloss og aldri tar skade. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Glad vold mellom dyr og... vel... vold er ikke sammenlignbar i en aldergrense sammenheng. 11 år er den alderen jeg regner som midt i overgansalderen fra barn til ungdom. Endret 6. mai 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fanartmonsteret tar seg en liten tur innom.. Selvsagt etter å ha gått gjennom 60 sider med DA Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) høhø.. fanartmonsteret må igjen poste "Faen hvorfor det da?! Dobbeltposting er djevelens verk!" -kays Vel se her : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. mai 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fantastiskt, helt utrolig. Gi årets forumbruker-prisen til Kay. Fy faen. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kanonbra utrulig mange flotte bilder Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Lo meg halvt ihjel av halvparten av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå