Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så nå er det bare Shippuuden som sendes?

8490731[/snapback]

Det er fortsatt Naruto! Ingenting er endret, bare satt på et ekstra navn på serien. >,<

 

 

edit: Oi, det var kjapp svar du. :D

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Ah, takker for svar  :)  Blir deilig at dem kommer seg tilbake til story'n.

 

EDIT: Btw, jeg kan hoppe rett på shippuuden uten å ha sett alle fillera? Ikke no viktig som skjer? :p

8490836[/snapback]

 

Jeg regner med det. Jeg har selv ikke sett en eneste filler, og hoppet rett i inn i Shippuuden. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe. Og jeg har lest mangaen, så jeg veit hva som skjer.

Lenke til kommentar

Ser ut som at serien har vokst litt, ikke bare de som lever den, men stemningen i serien. Gått litt mer bort fra det veldige barnetv settingen de hadde før.

 

Ser lovende ut, synd de kutter opp handlingen så mye, skulle i den forstand vært en dobbel episode hver uke, blitt ca normal tv episode av det.

Lenke til kommentar
Ser ut som at serien har vokst litt, ikke bare de som lever den, men stemningen i serien. Gått litt mer bort fra det veldige barnetv settingen de hadde før.

Har nettopp sett igjennom de gamle episodene av Naruto og si jeg blr ganske så irritert over stemningen, men nå som serien har "vokst" så har jo stemningen vokst som du også sier.

 

Dette gjør serien mer seriøs og mye bedre å se på. Bedre underholdning lettere sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...