SlevenMek Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Synes det siste episodene har hvert bra.. gleder meg veldig til de neste episodene.. litt kjedelig at det er har hvert 2 dobbel episdoer etter hverandre... liker å ha en og en, tar ikke så lang tid å vente da... Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Liker best å vente i noen uker, og så se 4-5 episoder i slengen. Blir smågal av bare å se en og en episode. Men det er ikke alltid like lett og vente heller Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg tror egentlig jeg liker bedre å få en dobbeltepisode annenhver uke, enn å få enkelt hver uke. Er begrenset hvor mye som skjer i løpet av 23 minutter (-intro/outro). Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg tror egentlig jeg liker bedre å få en dobbeltepisode annenhver uke, enn å få enkelt hver uke. Er begrenset hvor mye som skjer i løpet av 23 minutter (-intro/outro). 8392994[/snapback] Enig. Den uken det ikke er episode glemmer man på en måte at det skulle vært en uansett, og så blir det dobbelt opp uken etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Ikke enig. Å vente to uker blir for mye, hvertfall når det er skikkelig spennende. (Syns egentlig 20 min er nok) Endret 15. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Næ, burde vert dobbel hver uke :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ikke enig. Å vente to uker blir for mye, hvertfall når det er skikkelig spennende. (Syns egentlig 20 min er nok) Må nok si meg enig her. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 En blanding... med jevne mellomrom kan de vente en uke og sende en dobbeltepisode, men for det meste ha en i uken. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er greit med dobbel episdoer en gang i blant... men mange etter hverandre synes jeg ikke no om.. 20 min er nok i uka, + at man kan se andre serier også ... Btw: noen som veit om det kommer en ny naruto film snart?.. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er greit med dobbel episdoer en gang i blant...men mange etter hverandre synes jeg ikke no om.. 20 min er nok i uka, + at man kan se andre serier også ... Btw: noen som veit om det kommer en ny naruto film snart?.. 8396678[/snapback] Det er jo den naruto film nr. 3 som sikkert blir lagt ut på nettet snart.. men den ser jo ikke akkurat så veldig bra ut Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er greit med dobbel episdoer en gang i blant...men mange etter hverandre synes jeg ikke no om.. 20 min er nok i uka, + at man kan se andre serier også ... Btw: noen som veit om det kommer en ny naruto film snart?.. 8396678[/snapback] Det er jo den naruto film nr. 3 som sikkert blir lagt ut på nettet snart.. men den ser jo ikke akkurat så veldig bra ut 8396881[/snapback] trur den skulle vert ute på DVD nå litt tabbe å gi ut DVDen etter shippuuden har komt , da er liksom ikke interessen like stor. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis den er på samme nivå som de andre filmene er den vel helt grei Grei underholdning, men ikke samme gode følelsen som å se på serien! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg tror den blir mye dårligere enn forgjengerne. Det inntrykket fik jeg i alle fall når jeg leste hva filmen handlet om. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er ikke filmene mye det samme som fillerne? Fullstendig urelatert stoff som de naruto anime folkene fant på selv? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jo, de er det ja Men alikevel bedre, synes det er bedre fighting og en grei story Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 den største forsjellen på filler og filmene er jo animasjonen har sett trailer på youtube, ser ut som det blir noen skikelig bra fighter Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Den ene filmen hadde jeg stor glede av, husker ikke om det er 1'ern eller 2'ern tho Tror det var 1'ern! Handler i allefall om et land som har blitt tatt over av en evil person, så ender det med en småfet slosskamp mellom han og Naruto Er også en scene i filmen som er ganske sterk/rørende, det er når han slemmingen fyrer av masse kniver (husker ikke hva de het) mot en gjeng med gode personer som løper mot med sverd og stokker! Alle blir truffet og dør : / Ganske trist film! Endret 18. april 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tja, nok en vanlig springe episode :/ grr Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fet episode Fett å se Team Gai igjen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lol, ser at hu gamle dama løper mot Kakashi på slutten og sier at han skal forbrede seg! Enda hun akkurat hadde lagt seg til å sove Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 da var episode sett.. mye av det som ble vist,, kanke jeg huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå