Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en ;)

8381594[/snapback]

på forrige sida posta jeg et bilde som vi allerede hadde sett i animen.

Det er vel ikke noe gale med det?

8383376[/snapback]

 

Jeg mener da du skrev at i mangaen sto det "jutsu", og ikke power. Dette var noe jeg gledet meg mest til å se, om naruto hadde lært seg et nytt sykt triks, eller om det bare var snakk om ninetail-chakraen.

Lenke til kommentar
Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en ;)

8381594[/snapback]

på forrige sida posta jeg et bilde som vi allerede hadde sett i animen.

Det er vel ikke noe gale med det?

8383376[/snapback]

 

Jeg mener da du skrev at i mangaen sto det "jutsu", og ikke power. Dette var noe jeg gledet meg mest til å se, om naruto hadde lært seg et nytt sykt triks, eller om det bare var snakk om ninetail-chakraen.

8383955[/snapback]

ja. jeg skrev at jiraya sa "Jutsu" i mangan og "power" i animen. hva er det som er galt med det da?

Lenke til kommentar

me to

altså ikke for og klage , men 2 dobbelt episoder og så lite action , litt skuffet egntlig , men så var jo den siste dobbelt episoden utrolig bra og da , satt med tårer i øynen faktisk , men så er jeg blitt utrolig følsom i det siste og da , skal ingen til før jeg vil gråte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...