Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hmm, kan jo være feil oversatt. Jeg kommer ikke på hva han mener. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Power - jutsu Hva kan det ellers være da? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bare for de som har lest mangan: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Første glims av Hidan og Kakuzu Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Messi kan du være så snill å slutte å poste manga ting i denne tråden? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Messi kan du være så snill å slutte å poste manga ting i denne tråden? 8381533[/snapback] Syns da ikke det der hadde så mye med mangaen å gjøre jeg... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) det bilde er jo fra episode 8 og 9.. shippuuden.. så langt ifra mangaen Endret 14. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Til tross for at det står "spoileradvarsel" i navnet på tråden hadde det vært kjekt om alle som poster noe som ikke har blitt sagt/skjedd i animen poster i spoiler Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hold ALT relatert til mangaen som skjer etter der animeen har kommet I MANGA TRÅDEN... ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en 8381594[/snapback] på forrige sida posta jeg et bilde som vi allerede hadde sett i animen. Det er vel ikke noe gale med det? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en 8381594[/snapback] på forrige sida posta jeg et bilde som vi allerede hadde sett i animen. Det er vel ikke noe gale med det? 8383376[/snapback] Jeg mener da du skrev at i mangaen sto det "jutsu", og ikke power. Dette var noe jeg gledet meg mest til å se, om naruto hadde lært seg et nytt sykt triks, eller om det bare var snakk om ninetail-chakraen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en 8381594[/snapback] på forrige sida posta jeg et bilde som vi allerede hadde sett i animen. Det er vel ikke noe gale med det? 8383376[/snapback] Jeg mener da du skrev at i mangaen sto det "jutsu", og ikke power. Dette var noe jeg gledet meg mest til å se, om naruto hadde lært seg et nytt sykt triks, eller om det bare var snakk om ninetail-chakraen. 8383955[/snapback] ja. jeg skrev at jiraya sa "Jutsu" i mangan og "power" i animen. hva er det som er galt med det da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ikke tenk på det Messi. Du har ikke sagt noe som spoiler serien. Alle burde vite at det finnes forskjellige teknikker i serien. Ninjutsu, jutsu er noen av dem. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Tror de fleste ikke sjekket om det var noe som ikke spoilet, siden han skrev "bare for de som leser mangaen" Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Gleder meg sykt til neste episode. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 me to altså ikke for og klage , men 2 dobbelt episoder og så lite action , litt skuffet egntlig , men så var jo den siste dobbelt episoden utrolig bra og da , satt med tårer i øynen faktisk , men så er jeg blitt utrolig følsom i det siste og da , skal ingen til før jeg vil gråte Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, det begynner å bygge seg opp ganske bra. Er vel ikke mange episodene før det sikkelig tar av. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 tar av... som i slik kampen ved sluttens dal tok helt av? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Beklager, men kan du rette opp på den settningen? Den er ikke lesbar Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Beklager, men kan du rette opp på den settningen? Den er ikke lesbar 8390827[/snapback] Han mener nok "tar av, slik som kampen i Sluttens Dal", Valley of The End, der Naruto og Sasuke røk i tottene på hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå