Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en ;)

8381594[/snapback]

på forrige sida posta jeg et bilde som vi allerede hadde sett i animen.

Det er vel ikke noe gale med det?

Lenke til kommentar
Så ikke på bildet, men tenkte på hva han skrev på forrige side og. Vet ikke om det var en spoiler egentlig da, men greit å si ifra før det kommer en ;)

8381594[/snapback]

8383376[/snapback]

Jeg mener da du skrev at i mangaen sto det "jutsu", og ikke power. Dette var noe jeg gledet meg mest til å se, om naruto hadde lært seg et nytt sykt triks, eller om det bare var snakk om ninetail-chakraen.

Lenke til kommentar

8381594[/snapback]

8383376[/snapback]

Jeg mener da du skrev at i mangaen sto det "jutsu", og ikke power. Dette var noe jeg gledet meg mest til å se, om naruto hadde lært seg et nytt sykt triks, eller om det bare var snakk om ninetail-chakraen.

8383955[/snapback]

ja. jeg skrev at jiraya sa "Jutsu" i mangan og "power" i animen. hva er det som er galt med det da?

Lenke til kommentar

me to

altså ikke for og klage , men 2 dobbelt episoder og så lite action , litt skuffet egntlig , men så var jo den siste dobbelt episoden utrolig bra og da , satt med tårer i øynen faktisk , men så er jeg blitt utrolig følsom i det siste og da , skal ingen til før jeg vil gråte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...