Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åh? trodde de 4 ikke var fillers av en eller annen grunn (defor bra)

med unntak av dem er fillerne ufattelig kjedelige, og da jeg ikke vissta hva det var før jeg hadde sedd fram til episode 200 var allerede inntrykket mitt av de fleste naruto karakterene ødelagt. Absolutt ikke se dem. (holder på å se hele non-filler serien på nytt for tiden, fordi da shippuden kom ut skjønnte jeg at fillerne hadde visket ut mitt inntrykk av karakterene i serien).

Lenke til kommentar

Ja, bra at mer begynner å skje men de trekker det framdeles altfor mye ut.

Vel vel, hvis det betyr at de ikke tar igjen mangaen så fort slik at vi ikke må få de dærre fillerne igjen kan det levels med.

 

btw. Fighting er ikke alt i en serie som Naruto. Mer utfallet som er spennende en slåssingen selv.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
Han vil ha bengalske lys, og du gir han Bosnias retningsnummer? WTF?

8232980[/snapback]

 

 

åh? trodde de 4 ikke var fillers av en eller annen grunn (defor bra)

med unntak av dem er fillerne ufattelig kjedelige, og da jeg ikke vissta hva det var før jeg hadde sedd fram til episode 200 var allerede inntrykket mitt av de fleste naruto karakterene ødelagt. Absolutt ikke se dem. (holder på å se hele non-filler serien på nytt for tiden, fordi da shippuden kom ut skjønnte jeg at fillerne hadde visket ut mitt inntrykk av karakterene i serien).

8270436[/snapback]

 

 

om di eppisodene er filler eller ikke er jeg ikke sikker på , men episodene var uansett bra , men nå må jeg få sett "dagens nye episode :D

Lenke til kommentar

Synes denne episoden var helt grei, men de er forferdelige til å dra ting ut. Bah. Kan vel heller ta å sende vanlige episoder, uten å dra de så til helvete ut, også heller ha en pause innimellom for å ikke ta igjen mangaen? >_>

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Gleder meg ihvetfall til neste episode, 1 times spesial og greier :D

8278762[/snapback]

 

Samme her :D

 

Vel, jeg synes det var en grei episode. Ikke fullt så skuffet, men enig med at de strekker ting for langt ut. Kanskje det er en smal pris å betale for å ikke se flere fillers :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...