Laffe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 jaok.. den er greeeeeeeeei. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 I win. You lose. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 gleder meg til i morgen driver faktisk på og ser noen filler episoder i da , de siste der 216-220, de er faktisk bra . Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 åh? trodde de 4 ikke var fillers av en eller annen grunn (defor bra) med unntak av dem er fillerne ufattelig kjedelige, og da jeg ikke vissta hva det var før jeg hadde sedd fram til episode 200 var allerede inntrykket mitt av de fleste naruto karakterene ødelagt. Absolutt ikke se dem. (holder på å se hele non-filler serien på nytt for tiden, fordi da shippuden kom ut skjønnte jeg at fillerne hadde visket ut mitt inntrykk av karakterene i serien). Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Laster ned Må holde meg gjennom 6 timer med skole før jeg kan se den : / Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fy så kjedelig episode. Jeg trodde ikke det var mulig å ha så lite fighting i en 1 timers episode. Pokker da! Bare springing og snakking... Jaja... Det blir ikke naruto neste uke, men det blir en 1 timers etter der. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Sykt mye filler i den nye dobbel-episoden. Kjedelig. =| Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jaja.. jeg likte episoden;) sant sant, kanskje lite fighting menmen;) Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ja, bra at mer begynner å skje men de trekker det framdeles altfor mye ut. Vel vel, hvis det betyr at de ikke tar igjen mangaen så fort slik at vi ikke må få de dærre fillerne igjen kan det levels med. btw. Fighting er ikke alt i en serie som Naruto. Mer utfallet som er spennende en slåssingen selv. Endret 30. mars 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Likte egentlig episoden ganske godt! Litt småskuffet over Gaara fighten, men den var helt grei! Litt lite fart tho Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Han vil ha bengalske lys, og du gir han Bosnias retningsnummer? WTF? 8232980[/snapback] åh? trodde de 4 ikke var fillers av en eller annen grunn (defor bra)med unntak av dem er fillerne ufattelig kjedelige, og da jeg ikke vissta hva det var før jeg hadde sedd fram til episode 200 var allerede inntrykket mitt av de fleste naruto karakterene ødelagt. Absolutt ikke se dem. (holder på å se hele non-filler serien på nytt for tiden, fordi da shippuden kom ut skjønnte jeg at fillerne hadde visket ut mitt inntrykk av karakterene i serien). 8270436[/snapback] om di eppisodene er filler eller ikke er jeg ikke sikker på , men episodene var uansett bra , men nå må jeg få sett "dagens nye episode Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dere må slutte å klage på att episodene blir strekte. Tenk dere om, jo mer strekte dess mindre filler episoder. ellers, heilt grei episode. animasjoner var litt fucka til tider Angrer på att eg har lest mangan, vet liksom alt som sjer Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ja, derfor skal jeg alltid ligge 10 episoder foran mangaen! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Synes denne episoden var helt grei, men de er forferdelige til å dra ting ut. Bah. Kan vel heller ta å sende vanlige episoder, uten å dra de så til helvete ut, også heller ha en pause innimellom for å ikke ta igjen mangaen? >_> Endret 31. mars 2007 av Pug Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gleder meg ihvetfall til neste episode, 1 times spesial og greier Lenke til kommentar
@ir Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gleder meg ihvetfall til neste episode, 1 times spesial og greier 8278762[/snapback] Samme her Vel, jeg synes det var en grei episode. Ikke fullt så skuffet, men enig med at de strekker ting for langt ut. Kanskje det er en smal pris å betale for å ikke se flere fillers Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 ja, så lenge det ikke kommer flere fillers! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ok episode egentlig. De bygger bare opp ^^ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Oooh, nå har jeg 7 Shippuuden-episoder klare til å sees, men jeg er jo selvfølgelig på hytta MEN, på den positive siden skal jeg kjøpe meg et splitter nytt 5.1 surround-anlegg av typen Samsung HT-XQ100 til 5 lapper. Dét pluss en glimrende 32-tommer LCD... fy faen Endret 31. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå