Lefse Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe, så vittig. Det er en del morsomme øyeblikk med Kakashi, er ikke mye man ser av ansiktet, men har sånne geniale ansiktsuttrykk noen ganger. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kakashi er genial uansett, ikke bare den episoden der Feteste duden ever! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kakashi er genial uansett, ikke bare den episoden der Feteste duden ever! 8261666[/snapback] enig! en av de beste characterene i Naruto;p men Itachi er best asss.. skulle gjerne sett mer av han Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Også den boka han alltid driver og leser på. Flirting paradise var det? Når han kommer for sent så har han så rare unnskyldninger. :!: Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe, du får en forklaring på hvorfor han er forsinket hele tiden. Ikke bare "I got lost on the road of life" :!: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 han sa noe med at han møtte på en kat også når de skulle møte opp for første gangen Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "sorry, a black cat crossed my path and..." "LIES!" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe, ja det er artige unnskyldninger han kommer opp med, men grunnen til at han er sen er ikke like artig =/ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe, ja det er artige unnskyldninger han kommer opp med, men grunnen til at han er sen er ikke like artig =/ 8266934[/snapback] Næ det da jo ikke alltid derfor han er sen. Tror han kommer mest forseint bare pga han er lat Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kjenner jeg Kakashi rett er det 50/50 mellom: Latskap Flirting paradise det er ei stund siden jeg har sett, men var det ikke en gang du får se at han er sen fordi han står å stirrer på en grav? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Kjenner jeg Kakashi rett er det 50/50 mellom:Latskap Flirting paradise det er ei stund siden jeg har sett, men var det ikke en gang du får se at han er sen fordi han står å stirrer på en grav? 8266990[/snapback] jepp det var den grunnen som ikke var fult så artig(vil du vite koffor? les mangan ) btw. shippuuden 6-7 has aired Endret 29. mars 2007 av messi91 Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg dreper Dattebayo hvis de ikke fullfører subbinga før dagen er omme! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg dreper Dattebayo hvis de ikke fullfører subbinga før dagen er omme! 8267042[/snapback] ja du kan jo prøve kommer sikkert ikke ut før son cirka i 1tia i kveld. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Josh, jeg har bestemt meg, jeg skal lære meg japansk! gidder ikke vente til 1 tida hver gang Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kjenner jeg Kakashi rett er det 50/50 mellom:Latskap Flirting paradise det er ei stund siden jeg har sett, men var det ikke en gang du får se at han er sen fordi han står å stirrer på en grav? Altsååå... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han besøker den sorte steinen med oversikt over ninjaer som har falt i kamp for å pay respect. Ikke fulgt så nøye med, eller? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) den enegangen han var foran den steinen var pga "Obito's" død(hvor der den tredje døde-episoden) å da var jo hu Rin der.. hvis ikke jeg tar feil? Endret 29. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg sverger på at det er noe han gjør hver dag, som er grunnen til det-dere-vet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Her er grunnen til at kakashi ofte er sein(spoileradvarsel) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Though his friend has passed away, Obito is always in Kakashi's memory. Kakashi often visits the marker honoring Obito and the other fallen ninja to contemplate his place in the world and think about his past mistakes. These trips to visit the marker early in the morning are often why Kakashi is late to arrive at meetings. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Her er grunnen til at kakashi ofte er sein(spoileradvarsel) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Though his friend has passed away, Obito is always in Kakashi's memory. Kakashi often visits the marker honoring Obito and the other fallen ninja to contemplate his place in the world and think about his past mistakes. These trips to visit the marker early in the morning are often why Kakashi is late to arrive at meetings. 8268772[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor var det rin som var der når vi så kakashi ved steinen Endret 29. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Her er grunnen til at kakashi ofte er sein(spoileradvarsel) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Though his friend has passed away, Obito is always in Kakashi's memory. Kakashi often visits the marker honoring Obito and the other fallen ninja to contemplate his place in the world and think about his past mistakes. These trips to visit the marker early in the morning are often why Kakashi is late to arrive at meetings. 8268772[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor var det rin som var der når vi så kakashi ved steinen 8268790[/snapback] Viss du tenker på hu her så...nei det er Uzuki Yuugao. Hey post nr. 2000 Endret 30. mars 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå