snole Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Siden Xbox i dag er mere enn bare en enkel TV-spill konsoll, kunne det være en ide med en egen seksjon for slikt? Jada, det finnes mange bra Xboxforum andre plasser, men jeg liker meg på hw.no Dessuten vil noe slikt bare bidra til å øke bredden på dette forumet. Ser jo at folk modder Xboxer over en lav sko. Casemodding, bedre kjøling, bytter vifter, kjører mediacenter. Og en og annen som kjører Linux på sin Xbox. Det er jo nesten blitt en HTPC om man vil se det på den måten. 2 cent i fra meg...... Lenke til kommentar
frustata Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 En god ide spør dere meg... Men det gjør dere vel ikke Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et spørsmål som passer bedre hos gamer.no enn hos hardware.no Flyttes Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Synes det holder med de konsollforumene vi har nå jeg. Men det er bare min mening... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det ble faktisk prøvd ut i en periode, men folk stort sett mislikte det. Det ble for mange kategorier. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det ble faktisk prøvd ut i en periode, men folk stort sett mislikte det. Det ble for mange kategorier. Jepp. Det blir for mange kategorier. Slik som det er i ferd med å bli i Spillforumet nå også. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvis vi skal ha Xbox-forum, må vi ha forum for GameCube, PlayStation 2 og håndholdte også. Det blir rett og slett alt for mye i tillegg til de kategoriene vi allerede har. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Man kan jo samle Xbox, Gamecube og det i ET forum da... Men jeg bryr meg egentlig ikke holder meg til PC-en min jeg TSP Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vi har jo allerede Xbox, GameCube og PS2 i et forum. Det kalles Spørsmål og svar - Konsoll Lenke til kommentar
snole Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg skjønner at det er et spillkonsollforum. Men når folk gjør som f.eks meg og chipper den og dytter en 200 GB disk i den og bruker den til å spille av film/musikk og vise digitale bilder på TV'en min, så mener jeg at man har bevegd seg over i en en annen kategori enn bare spillkonsoll. Med Xbox Mediacenter kan man tilogmed streame webradio. Man kan akksessere delte kataloger på en PC og spille av film/musikk osv over LAN. Slik jeg ser det er en moddet Xbox plutselig blitt en HTPC, men jeg ville sikkert blitt flamet der inne hvis jeg postet der om noe xbox relatert. Når det gjelder PS2 og Gamecube vil jeg tørre å påstå at de ikke har samme mulighetene. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Man kan jo samle Xbox, Gamecube og det i ET forum da... Versegod: Diskuter spill og tilbehør - Konsoll Spørsmål og svar - Konsoll Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sorry.... Tenkte ikke helt klart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå