glad Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg fikk opp den adapteren for noen uker siden. Jeg måtte gi tapt på prism54- driveren (etter utallige forum request's (hw.no og andre), og samtaler med folk fra polen osv ) Med ndiswrapper 0.12 (@2.6.9) funker det derimot glimrende. Men som sagt, så er og blir det siste utvei. kan du beskrive nyaktig hav du gjorde, hvilek kernel du har og alt annet Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg skrev jo hvilken kernel jeg brukte... 2.6.9@slackware 10. Manual kompilert ndiswrapper 0.12 med feb. driveren til adapteren fra 3com.com. Lenke til kommentar
glad Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 vet, men hvordan konfigurerte du den Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er ingen konfigurering... Legg inn driveren, lag en modul, og som root: modprobe ndiswrapper dhcpcd wlan0 iwconfig wlan0 mode managed iwconfig wlan0 essid din-essid ifconfig wlan0 up Lenke til kommentar
glad Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Kunne ikke du nettopp snakke norsk? kopierte fra et linux forum. Lenke til kommentar
glad Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Det er ingen konfigurering... Legg inn driveren, lag en modul, og som root: modprobe ndiswrapper dhcpcd wlan0 iwconfig wlan0 mode managed iwconfig wlan0 essid din-essid ifconfig wlan0 up takk Lenke til kommentar
glad Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Det er ingen konfigurering... Legg inn driveren, lag en modul, og som root: modprobe ndiswrapper dhcpcd wlan0 iwconfig wlan0 mode managed iwconfig wlan0 essid din-essid ifconfig wlan0 up takk hva er kommandoen for kryptering i ASCie 2 har forresten byttet til 3c254g72 Endret 31. mai 2005 av glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå