mobilfreek Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 når jeg går inn på internett kommer starsiden opp men når den er lasta helt ferdig kommer det en annen side opp: http://here4search.com/enter.htm?id=617 ps: ikke gå inn på siden! kan bare trykke tilbake men det er jævla plagene. hadde samme prob før men det var med en anne side sim skada pcen så den ble sletta med virus prog.men virus prog finner ikke denne siden som et virus hvordan får jeg siden bort? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er nokk sånn spyware opplegg... hadde noke lignande.. plagsomt... Skaffa meg adaware pro og det renksa opp hele maskinen å fixa programmet.. så har jeg på ad-watch sånn at jeg slipper det problemet i fremtiden Etter det har det funket 100% Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hvis du ikke får fjernet dritten med adaware, må du nokk avinstalere nyinnstalert program som kan innholde slik dritt. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eller rett og slett formatere Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 formatere er siste utvei! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Formatere er den grundigste vei. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vet at formatering er det beste for å fjerne søppel. Men det fjerner allt. Men man burde prøve andre ting først. Det jeg sier er at formatering er ikke den eneste løsningen! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) disse er 4 meget bra programmer som kan fjerne spyware spybot ad-aware Pestpatrol Microsoft sin spyware remover virker veldig bra men er forløpig bare i beta Pst! jeg anbefaller også Tune up som er et bra lite program som fikser feil i registeret (obs ta kopi først) Endret 8. januar 2005 av redflame Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Formatere er den grundigste vei. grundig, men i de aller fleste tilfeller dumt.. Edit: btw. jeg har alltid vært en svoren tilhenger an ad-aware, men lasta netopp nes spybot bare for å ha gjordt det, fannt nå en del nye problem. så moralen er: bruk både spybot og ad-aware Endret 9. januar 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 grundig, men i de aller fleste tilfeller dumt.. Hvorfor det da? Så lenge en har minst to partisjoner, som jeg håper mange har, så ser jeg ikke hvorfor det er dumt å formatere den partisjonenen som OS er installert på. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Flyttes til sikkerhet, då den kategorien er meir rett for dette problemet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du har nok spyware, se på guidene her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå