Annika Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nogen der kan fortælle mig om dette camera ? Fordele og ulemper ? Tak på forhånd. Mvh Annika Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 fordeler: billige, lite, solid, bra bildekvalitet (stort sett), relativt kjapt, mange forhåndsinnstilte valg og bra videomodus ulemper: gir litt andre farger enn de du egentlig burde få av og til, teit av/på-knapp, burde vært utformet annerledes slik at du slipper å risikere at objektivet løser seg ut i bæreveska totalt sett er ihvertfall jeg fornøyd men kommer an på hvor mye penger du vil bruke da... Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Til den pris som Nikon Coolpix 3700 sælges til i øjeblikket (1300,- DKR) synes jeg ikke der er noget bedre kamera. Fordele er god billedkvalitet, gode farver (neutrale - må IKKE forveksles med de vilde farver mange kompaktkameraer leverer), nem betjening, god videofunktion, fremragende skærm (godt nok kun 1,5", men med 134.000 pixels, dvs. flere end i de fleste skærme på 2" eller 2,5"), flere scene modes. Ulemper: Få manuelle indstillinger. Bamsemoms: Er tildels ening med dig i placeringen af on/off-knappen, men stil hjulet på mikrofon-ikonet (lydoptagelse) inden du lægger kameraet i tasken, så bliver objektivet inde i kamerahuset hvis kameraet skulle slå sig på Alt i alt et glimrende kamera til prisen, og du får oven i købet Photoshop Elements med! Lenke til kommentar
Annika Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Rigtig mange tak for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå