Cho-san Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 eg har fått eit gratis spel av ein venn men det er pakka med i Flt-ron veit ikkje ka det e e det nokon som veit korleis du åpnar det???????? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 nope,men etter noen år forran pc'en,så har jeg finni ut at www.google.com er en god venn Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser ut som warez. (elns) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Står det noko etter punktum i flt-ron.(.........?) Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) "Rise of nations" av FairLighT (flt)...warez Det er nok iso/bin, men siden vi ikke skal snakke om warez så tror jeg folk bør holde kjeft... Endret 7. januar 2005 av Beenie Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dette er nok warez ja. Gratis for deg, men sannsynligvis ikke i butikken. Men siden du er ny i forumet: Hvis dette er warez så vil jeg bare informere deg om at all snakk som kan lede til piratkopiering ikke er tillatt her. Retningslinjene, hvis det er mer du lurer på. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er nok iso/bin, men siden vi ikke skal snakke om warez så tror jeg folk bør holde kjeft... Tenkte meg det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Forumets retningslinjer pkt. 8 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg