Gromle Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kom over denne på dagbladet i dag, og seriøst, hvor dum er folk egentlig? Dagbladets advarsler. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hvor dumme er folk? amerikanerne har bushen til president. en stein er smartere enn gjennomsnittsmennesket i denne verden. beviset er at ikke bushen er blitt hengt enda... men sykt godt lesestoff. skulle ønske nyhetene på tv hadde sånne ting i stedet for alt det kjedelige bosset de viser... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hvor dumme er folk? amerikanerne har bushen til president. en stein er smartere enn gjennomsnittsmennesket i denne verden. beviset er at ikke bushen er blitt hengt enda... men sykt godt lesestoff. skulle ønske nyhetene på tv hadde sånne ting i stedet for alt det kjedelige bosset de viser... Og du er beviset på at mange er for dumme til å skrive riktig. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Og du er beviset på at enkelte bare må hakke på andre........ Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 seriøst: 1. Dagbladet gjengir en del bløff og vandrehistorier her 2. Mange "dumme" advarsler skyldes ikke at produsentene tror at forbrukeren er dum men at de vet at advokaten hans er smart (og grådig)! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Og du er beviset på at enkelte bare må hakke på andre........ Han kaller bevisst de fleste folk for dumme, siden jeg er som folk flest kaller han også meg dum, hadde han gitt inntrykk av å være en person som i det minste er smart nok til å skrive norsk rett hadde det kanskje betydd noe, men når han ikke klarer det engang, hvem er han til å kalle folk for dum? Ja jeg er klar over at det var en forferdelig lang setning men orker ikke fikse på det. Endret 8. januar 2005 av pronoob Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det har ingen ting med om folk er dumme eller ikke.. Det er sånn det bare blir når det er for mange advokater i et land. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 «OBS! Kaffen er varm.» (Kaffekoppene på McDonald's) Jeg skjønner godt at McDonald's har denne advarselen. De måtte punge ut 10 (?) millioner dollar til en dame som brant seg litt.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Når man lever i et land (USA) hvor man med stor sannsynlighet kan vinne et søksmål over ingenting er det ikke rart produsenten klistrer på alle mulige slags advarsler. Dette har ingenting med hvor dumme folk er, det er rett og slett et resultat av grådige mennesker som forsøker å lure til seg penger for alt det er verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå