Gå til innhold

Rare produktadvarsler fra rundt om i verden

Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor dumme er folk?

amerikanerne har bushen til president. en stein er smartere enn gjennomsnittsmennesket i denne verden. beviset er at ikke bushen er blitt hengt enda...

men sykt godt lesestoff. skulle ønske nyhetene på tv hadde sånne ting i stedet for alt det kjedelige bosset de viser...

Lenke til kommentar
hvor dumme er folk?

amerikanerne har bushen til president. en stein er smartere enn gjennomsnittsmennesket i denne verden. beviset er at ikke bushen er blitt hengt enda...

men sykt godt lesestoff. skulle ønske nyhetene på tv hadde sånne ting i stedet for alt det kjedelige bosset de viser...

Og du er beviset på at mange er for dumme til å skrive riktig. :roll:

Lenke til kommentar
Og du er beviset på at enkelte bare må hakke på andre........

Han kaller bevisst de fleste folk for dumme, siden jeg er som folk flest kaller han også meg dum, hadde han gitt inntrykk av å være en person som i det minste er smart nok til å skrive norsk rett hadde det kanskje betydd noe, men når han ikke klarer det engang, hvem er han til å kalle folk for dum?

Ja jeg er klar over at det var en forferdelig lang setning men orker ikke fikse på det. :p

Endret av pronoob
Lenke til kommentar

Når man lever i et land (USA) hvor man med stor sannsynlighet kan vinne et søksmål over ingenting er det ikke rart produsenten klistrer på alle mulige slags advarsler. Dette har ingenting med hvor dumme folk er, det er rett og slett et resultat av grådige mennesker som forsøker å lure til seg penger for alt det er verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...