robB Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg og ser bare noe støv og skurring. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du ser en "gjennomsiktig" skygge som går fram og tilbake i korridoren!! Se nøye!! Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Så det nå, men det var ikke noe skummelt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du ser en "gjennomsiktig" skygge som går fram og tilbake i korridoren!! Se nøye!! Kan være hva som helst. For meg ser du bare ut som dårlig kameraopptak med mye støv og flimmer. Så for meg er "spøkelse" flimmer. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ( orig postet bilde ) Utrolig bra shoppa må jeg si. Skillz! Skriiik! Mamma, ei skummel dame!!! Men det bildet VAR ekkelt. (grøsse)the_ring(grøsse) Edit: Når jeg ser det bildet tenker jeg på de "3D" bildene folk var så gale etter for noen år siden, de bildene som var laget for disse papir-"3D-brillene"... noen husker de? De bildene var jo laget med tre forskjellige streker overlappende hverandre, bl.a. rød, grønn... og en annen. Noen som har disse "3d-brillene" enda og kan teste på det bildet av dama... om han/hun tør hehe Endret 10. januar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) å fy så usæl hu kjerringa var , å jeg som hadde planer om å sove i natt.. jaja., Endret 10. januar 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) OK jeg ble livredd det dama...noen som blir med å døgne på forumet? Jeg får iallefall ikke sove nå Endret 10. januar 2005 av Sarion Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg ble skrekkslagen da jeg så dette: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg ble skrekkslagen da jeg så dette: :!: haha Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 DiskSpace10GB: Selv om noen av oss er lettskremte når det kommer til spøkæls behøver du ikke gjør narr av oss fordet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) http://www.muchosucko.com/video-arealghost.html samme filmklippet som tiligere , men jeg synes kvaliteten virket noe bedre , men kanske bare for at bildet er mindre EDIT: her er det noen komentaret http://www.muchosucko.com/link6564comments.html Endret 11. januar 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå