Pels Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg er redd så nettopp the grudge Det var vel den amerikanske utgaven, den japanske er også litt morsom Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Oh hell... Får faenmeg sterke forstyrrelser i kroppen når jeg leser de to sidene Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 -under, Ved å se lenge på dette bilde har mange fått psykiske skader over hele verden (og det stemmer? ) Jeg blir normalt ikke skremt, men dette bildet var ikke det hyggeligste å se på denne tiden av døgnet... Grøss... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Angående High-Res: Hvorfor fortsetter ikke hodet på andre siden av stammen? Hvorfor er det en lysegrønn pixel på bildet ditt? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Angående High-Res:Hvorfor fortsetter ikke hodet på andre siden av stammen? Hvorfor er det en lysegrønn pixel på bildet ditt? Vet ikke hvorfor hodet ikke fortsetter på andre siden av stammen. Vet ikke hvorfor den lysegrønne pixelen er der men den kommer ofte når jeg tar bilder under dårlige lysforhold. Finnes sikkert en forklaring på lysegrønn pixel fenomenet på akam.no Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Utrolig bra shoppa må jeg si. Skillz! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Urk! Få bort det bilder. Manipulert eller ei, jeg vil ikke se det... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Såklart er alle disse spøkelse bildene manipulert. Untatt det første bilde da, trådstartes bilde. "Spøkelser" kan bare menneske øyet se. Og kan ikke fotograferes. Spøkelser er en feiloppfattelse av dagliglivet. Hjernen tar inn signaler fra øyet som ikke er der, tror jeg. Vi lurer oss selv. Vil si at det kanskje ligner litt mer på en illusjon. Bare vært veldig heldig ja. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dah! Nei, de er ikke manipulert. Jeg sitter selvsagt her og tror på spøkelser... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Dah! Nei, de er ikke manipulert. Jeg sitter selvsagt her og tror på spøkelser... Tro på hva du vil. Men hva er egentlig poenget med å tro? Du vil sikkert aldrig finne ut om spøkelser eksisterer. Du vil sikkert aldrig se et spøkelse. Den eneste måten å overbevise noen om noe eksisterer er å se det selv, med sine egne øyne! Endret 10. januar 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gud bedre! Er du blind for ironi? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg mener på å ha vært på ei side som beviste at samtlige av disse bildene enten var manipulerte, dobbelteksponert, flaks, blitz eller misforståelser. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Såklart er alle disse spøkelse bildene manipulert. Untatt det første bilde da, trådstartes bilde."Spøkelser" kan bare menneske øyet se. Og kan ikke fotograferes. Med den uttalelsen sier du at du tror på spøkelser? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gud bedre! Er du blind for ironi? Kommer litt ann på om jeg kjenner personen godt eller ikke. Føltes ut som om det ikke var ironi siden du sa "mainupulert eller ei"... Du tror vel ikke på Gud? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Såklart er alle disse spøkelse bildene manipulert. Untatt det første bilde da, trådstartes bilde."Spøkelser" kan bare menneske øyet se. Og kan ikke fotograferes. Med den uttalelsen sier du at du tror på spøkelser? Nei! Med denne uttalelsen: "Spøkelser" kan bare menneske øyet se. Og kan ikke fotograferes. Spøkelser er en feiloppfattelse av dagliglivet. Hjernen tar inn signaler fra øyet som ikke er der, tror jeg. Vi lurer oss selv. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 saklig å ha filmkamera dær? men tør ikke å se ferdig filmen:p Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 saklig å ha filmkamera dær? men tør ikke å se ferdig filmen:p Ikkeno som skjer! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) saklig å ha filmkamera dær? men tør ikke å se ferdig filmen:p hehe, skjer ikke noe mer spes. enn det første EDIT: illvit tok meg på innspurten Endret 10. januar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 RealGhost hva ser vi på ? jeg ser bare en støvete kjeller med masse svevestøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå