Villmink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg stoppa for å lufte bikkja når jeg var på vei til en kompis i passebekk for en stund siden. Jeg ble lettere rastløs da bikkja begnte å felle et lite tre, noe som vanligvis tar litt tid, så jeg fant ut at jeg skulle teste fjernkontrollen til kameraet mitt. Når jeg skulle sortere og slette testbildene på kortet la jeg merke til at jeg har fått med et spøkelse eller noe sånt på bildet: Hele bildet uredigert Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Haha. Hva er oddsen for at grenene vokste sånn? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg synes hvertfall det var litt køddent :!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hehe, alle konturene til "ansiktet blir dannet av kvister da... og det lyse er vel noe i bakgrunnen. Neppe noe spøkelse Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et skikkelig spøkelse du har knipset der ja... Artig Lenke til kommentar
Dario Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hoho, ser ut som en skallet kar med briller og stor nese. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Lignet litt på en gorilla, eller Homer Simpson :!: stilig Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hehe, ganske tøft. Det ligner en smule på Richard B. Riddick (Vin Diesel, that is). Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour trough a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." - Jason Jones Grisetrau? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour trough a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." - Jason Jones Grisetrau? Feilpost?? Anyways: Kult bilde, hva er sjansen for at noe slikt skal skje? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 LOL! Ser du trærne i rundingen? De har en litt lysere farge enn trærne i f.eks. fjellet i bakgrunnen. Pannen og deler av ansiktet på "spøkelset" er altså trær. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour trough a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." - Jason Jones Grisetrau? Fanden. Jeg som trodde jeg hadde fått den rett. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Haha, det er nok ikke ett spøkelse, det er trær. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kanskje jeg er dum....men hvor ser dere hen? Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kanskje jeg er dum....men hvor ser dere hen? På bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå