Gå til innhold

Flashpoint

Anbefalte innlegg

Er det noen som spiller Flashpoint her eller?? Det er det beste spillet som jeg har spilt. Det er ikke så bra grafikk, og det er ganske mange bugs i spilet, mwen det er et drit bar spill. Man kan kjøre fly, helikopter, båt, og mange slags bileer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har også spilt det,og eg syns det var rimeligt dårligt.

Mange klager over grafikken,og det med rette etter min mening. Står du litt langt vekke,så ser du ikkje om det er ein fiende eller eit tre som står fremfor deg. Alle trær og busker virker statiske.

Selve gameplayet er jo glimrende da. Men for folk som ikkje har så forferdelig sans for den sjangeren,og som da i tillegg forventer fantastisk grafikk,så blir det eit "dårligt" spill....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 06:54, KjellM skrev:

Eg har også spilt det,og eg syns det var rimeligt dårligt.

Mange klager over grafikken,og det med rette etter min mening. Står du litt langt vekke,så ser du ikkje om det er ein fiende eller eit tre som står fremfor deg. Alle trær og busker virker statiske.

Selve gameplayet er jo glimrende da. Men for folk som ikkje har så forferdelig sans for den sjangeren,og som da i tillegg forventer fantastisk grafikk,så blir det eit "dårligt" spill....

i virkeligheten ville man ikke heller se om det er et tre eller en person...:smile:

du liker ikke spill i denne sjangeren, gjør du? :smile:

Lenke til kommentar

Flashpoint er vel en av de mest realistiske krigsimulatoren som finnes. Jeg liker særlig det at du ofte ikke helt vet hvor fienden er, og at de er svært godt kamuflerte. Eneste minus er vel den overdrevene sprite bruken i grafikken, særlig våpnene blir dårlige da. Dessuten støtter visst ikke Flashpoint mitt 3d kort Radeon 8500 retail. :sad:

Lenke til kommentar

Nå har det kommet en ny etterfølger. OFP resitanse eller noe sånt. har noen av dere spilt det??? jeg skal kjøpe det, men det skulle kommet til byen for 2 uker siden, men det har ikke kommet ennå.

Det starter med at man er med i gerilian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...