Pålarn Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei.. Jeg er ute etter en spille PC.. Jeg bare kikka litt rundt og fant denne billige HER OSS DELL Duger denne som en spille PC? Bare lurer siden den så jo litt bra ut til den prisen! Hva må jeg isåfall oppgradere, og hvor mye kommer det til å koste? Dataen skal vel bare bruke til å spille på, internett og LAN.. Eller's så kan dere komme med andre forslag til noen litt bra spille- PC! kanskje noe brukt! Prisen må være mellom 0-6000++ og det gjør ikke noe om den er litt dårlig orginalt, men at det er muligheter for utbygging! Ønsker svar! Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ikke kjøp den der. Den funker ikke til spilling, og du kan heller ikke oppgradere den noe særlig. Edit: Jo mer jeg ser på den, jo mer elendig ser den ut. Du bør heller sette sammen en pc i en pc-bygger hos f.eks. Netshop, evt. kjøpe en noenlunde anstendig PC hos Dell hvis du vil. Endret 7. januar 2005 av M-BS Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ok.. takk for andbefalingen! Kom gjerne med andre eksempler! Er det OK å kjøpe brukt eller har det noe negativt? Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Selvfølgelig, finner du noe bra brukt, så skader jo ikke det... Problemet der er jo hovedsaklig at veldig ofte blir pc'er solgt nettopp fordi de egentlig ikke duger til å brukes som spill-pc lenger... Når du sier at du vil ha en spille-pc til max 6000,- .... Har du noe utstyr selv fra før, eller skal det være en helt komplett maskin (med kabinett og skjerm osv...) Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg satt sammen en pc til fetteren min for en liten stund siden Følgende oppsett kom jeg frem til da: DVD-spiller - LG DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk Hvit Prosessor - AMD Athlon 64 2800+ 1.8 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Harddisk - Samsung SpinPoint P80 80GB IDE ATA/133 8MB cache 7200RPM Hovedkort - MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid Kabinett - Antec SLK2650BQE Miditower, Sort m/350W PSU Strømforsyning Minne - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) Keyboard - Logitech Media Keyboard, Sort, PS/2 Mus - Logitech MX510 Optical Mouse, USB, PS/2 Skjermkort - Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail Alle disse delene finner du hos www.Komplett.no NB! Dette er uten skjerm Hvis du ikke har bygget pc selv før, er ikke dette en stor sak.. Du kan evt lese hw.no sin guide om emnet. mvh: Erlend EDIT: Glemte å nevne at dette har en totalpris på litt i overkant av 6000kr. Endret 8. januar 2005 av elatuz Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er en egen kategori for de som skal kjøpe ny PC. Der tror jeg du kan finne mange gode forslag. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Brudd på tre-ords-regelen og feilpost, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg