above Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei. Jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med å forklare meg hvordan jeg kan installere php 4 på apache? Om ikke noen av dere kan hjelpe meg, finnes det da en NORSK guide som kan hjelpe meg? Tusen takk for all hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vet at om kort tid skal det legges ut en guide om dette på www.unrealized.org hvis du venter en liten stund så vil du få dette greit forklart Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Personlig bruker jeg foxserv, der det mest nyttige ligger inne apache, php, perl, mysql. Anbefales! Lenke til kommentar
above Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Personlig bruker jeg foxserv, der det mest nyttige ligger inne apache, php, perl, mysql. Anbefales! Det gjør det nok i apache2triad og, som jeg bruker! Jeg må laste ned php4 og få det installert! Det er versjon 5 fra før av, men nå som jeg skal legge ut en hjemmeiside må jeg ha versjon 4! Ingen fler som vet om noe? Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 i foxserv ligger det inne php4, så da trenger du ikke å laste det ned, men du bestemmer selvsagt Lenke til kommentar
above Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Oki. Men finnes de noen guider som sier vledig enkelt hva jeg kan gjøre for å installere php på APACHE2TRIAD? Er bare interesert i apache2triad Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 apache2triad kommer jo med php da, man kan velge mellom 4.xx eller 5.02. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 har denne jeg da... http://www.webmasterstop.com/tutorials/apa...allation3.shtml svarer i hvertfall på tooopic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå