Gå til innhold

PC for pengene? Kan jeg spare på noe?

Anbefalte innlegg

Men SLI er jo for 2 skjermkort..... ATI har ikke dual gfx løsning.. eller den heter AMR... og er ikke kommet.. du kan derfor ikke bruke 2 ATI kort i en SLI løsning.....

Gigabyte-kortet fikk 99% på en test... det virker jo bra da.. + var eneste kortet jeg fant som var inne i 939, ATX, nForce 4 Ultra -prisguiden.... de andre kortene var det visst ingen som hadde inne.... iallefall ikke i følge guiden..

Joda...

...men du er jo ikke nødt til å kjøre SLI selvom du har et hk som støtter SLI!

Det er fullt mulig å bruke ett ATI-skjermkort i et ASUS A8N-SLI Deluxe som kommer hvert øyeblikk, er billigere en gigabyte-kortet og som også har gjort det bra på mange tester.

jaja... men hva skal jeg med det hovedkortet når jeg aldri kommer til å kjøpe meg dual gfx fra nvidia?

jeg holder meg til ATI-kort.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja... men hva skal jeg med det hovedkortet når jeg aldri kommer til å kjøpe meg dual gfx fra nvidia?

jeg holder meg til ATI-kort.....

tja...du kan jo enten ha det på peishyllen som pynt, eller så kan du putte de i den nye datamaskinen din og bruke det på akkuratt samme måte som det ultra-kortet du hadde tenkt å kjøpe!

som sagt, det går fint å bruke ATI-skjermkort med et hovedkort som støtter SLI!

Lenke til kommentar
Bare dumt å kjøpe den Plextor-brenneren til over tusen kroner da du får en en bedre brenner til 5-600, tenker da først og fremst på BenQ DW 1620 og evt. NEC 3500...

Hvor finner du NEC og BEnQ brennerne med programvare?

Her: http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...=7&g1=61&g2=269

Ja, Plextor var "King of Quality" da det gjaldt cd-brennere. Men nå er det snakk om dvd-brennere og der har det vist seg at Plextor brennerene inneholder en rekke feil, en del er rettet opp, men Plextor sine dvd-brennere er ikke best på markedet. Kvalitetsmessig er BenQ bedre enn Plextor og dessuten mye billigere... Bare dumt å kjøpe Plextor, ikke verdt pengene sine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...