janfredrik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25087 Lenke til kommentar
Torro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hmm, ser prisguiden ikke har alle prisene. KJøpte mitt hos PSdata, til ca 240,- Hos IThandel.no koster det 214,- men har aldri handla der, så hva de krever i porto vet jeg dessverre ikke. PSdata tar litt over 100,- for slik liten forsending, og sender som regel samme dag. (...bortsett fra Big Water settet da, sorry bare litt "outside the box" ) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har du en saklig begrunnelse for den meningen eller er det bare at alle tastatur <500kr er automatisk "Billig skit"? Nei, for all del... Har et Logitech Internet Navigator Keyboard selv, og kjøpte det kun fordi jeg måtte ha et nytt da det gamle var fucked. Også fordi det var grisebillig(300kr) og hadde masse ekstra taster som jeg har blitt helt avhengig av. Vet at mitt også er billig skit og det knirker og står i, men det han karen viste frem ser jo veldig billig ut. Btw, illuminated tastatur er ikke akkurat hva jeg ser på som fett. Konklusjon: Mitt er billig og står i det minste i stil til prisen. Det andre ser rett og slett bare ut som søppel. Er dette bedre da? Tastaturer er faktisk meget bra. Det knirker ikke, virker tungt og solid og tastene bråker lite (vertfall sammenlignet med logitech). Eneste jeg har å utsette, er at tastene er litt tunge å trykke inn. Jeg har brukt logitch med fjærlette knapper en stund, så jeg regner med dette er grunnen Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 hm, det Key Sonic tastaturet hadde jo en ganske så stilren broder da, nemlig denne her! Tror jeg legger denne i favorittbunken min jeg, får vel kjøpe når jeg får mer penger anser denne som løst, men diskusjonen kan jo bare fortsette om hvem som ikke liker LED's i tastaturet osv. Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan noen si meg hvor det tastaturet fra BenQ er å få kjøpt? Kan ikke finne det noe sted. Ellers er jeg selv på utkikk etter et lite tastatur og har sett litt på dette: https://www.psdata.no/ps.asp?it=106990&mlevel=011503 Er det noen som har erfaringer med det? Har sett flere små tastaturer rundt om, men bare noen få har norsk layout. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 så det benq'et på startit, riktignok i stavanger... Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Takk Hubman. Fant det på Startit til 399,-. Der var det riktignok ikke noe bilde eller opplysninger om det har norsk layout, men det er jo sånt man har mail for. (Snodig utforming av den nettbutikken, ingen bilder eller pekere til produktene). Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Fikk beskjed fra Startit at det hadde norsk layout. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Må vel innrømme at jeg sikkler etter dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...BZKBELBL2018MSI Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Jo, det var tynt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå