Campo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei Jeg har en Eizo L550k som jeg kjører vga på og er veldig fornøyd med det. Er det noen som har noen formening/erfaring om jeg vil merke noe særlig forskjell på og gå over til dvi-d? Takker for svar Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Alltid alltid alltid alltid alltid DVI over VGA. Du merker ikke overgangen så veldig, men prøv å gå tilbake etter et par uker Det er rart hva folk godtar som bra bare fordi de ikke har opplevd noe bedre Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kanskje litt bortkastet å kjøpe et skjermkort til 1k for å få DVI-utgang? Selv bruker jeg samme skjerm, og er veldig fornøyd med VGA. Jeg kan vel egentlig ikke si noe om forskjellene, da jeg ikke har prøvd DVI på skjermen selv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Joda, alt i perspektiv. Å kjøpe en skjerm til flere tusen, og være for gjerrig til å dra med en kabel til to hundre er teit, men større utlegg kan ikke nødvenigvis forsvares Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå