anon12234 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) satan som jeg hater gymlæreren min. ikke bare er hun urettferdig i karakterene, men hun er lesbisk og alle jentene i klassen fikk 5, uansett hvor dårlig de jobber. noen år tideligere har hun blitt sparket ut fra skolen for hun prøvde seg på en jente i en klasse hun hadde. men hun fikk begynne å jobbe på min skole. og hun lyver og unskylder seg om hvorfor gutta får dårlige karakterer. sa at jeg hadde 12 fraværstimer når jeg bare har 8 osv.... fikk faen meg bare 4!, alltid hatt 5 flere der ute som sliter med dårlig lærer? Endret 7. januar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har en flott lærer i gym, kanskje litt verre i norsk, men det går helt fint. BTW; dette lukter da SO3? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Gymlærere favoriserer jenter. Trist, men sant. Tror det er få jenter som fortjener 5 eller 6 i gym. De er jo trossalt fysisk underlegne. Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 satan som jeg hater gymlæreren min. ikke bare er hun urettferdig i karakterene, men hun er lesbisk og alle jentene i klassen fikk 5, uansett hvor dårlig de jobber. noen år tideligere har hun blitt sparket ut fra skolen for hun prøvde seg på en jente i en klasse hun hadde. men hun fikk begynne å jobbe på min skole. og hun lyver og unskylder seg om hvorfor gutta får dårlige karakterer. sa at jeg hadde 12 fraværstimer når jeg bare har 8 osv.... fikk faen meg bare 4!, alltid hatt 5 flere der ute som sliter med dårlig lærer? vet hun at du vet at hun har blitt sparket fra en annen skole?... Hvis ikke.. si det til henne... si at du synes hun gir feil karakterer... eventulet gå til rektor... eller holde kjeft Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 gymlæreren min er lesbisk og alle jentene i klassen fikk.... dette hørtes ut som plottet på en film jeg har sett... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 BTW; dette lukter da SO3? *Snus, snus* Ganske korrekt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 BTW; dette lukter da SO3? Det lukter faktisk svett, SO3 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg