Gå til innhold

HATEr gymlærer min!

anon12234

Anbefalte innlegg

satan som jeg hater gymlæreren min. ikke bare er hun urettferdig i karakterene, men hun er lesbisk og alle jentene i klassen fikk 5, uansett hvor dårlig de jobber. noen år tideligere har hun blitt sparket ut fra skolen for hun prøvde seg på en jente i en klasse hun hadde. men hun fikk begynne å jobbe på min skole. og hun lyver og unskylder seg om hvorfor gutta får dårlige karakterer. sa at jeg hadde 12 fraværstimer når jeg bare har 8 osv.... fikk faen meg bare 4!, alltid hatt 5

flere der ute som sliter med dårlig lærer?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
satan som jeg hater gymlæreren min. ikke bare er hun urettferdig i karakterene, men hun er lesbisk og alle jentene i klassen fikk 5, uansett hvor dårlig de jobber. noen år tideligere har hun blitt sparket ut fra skolen for hun prøvde seg på en jente i en klasse hun hadde. men hun fikk begynne å jobbe på min skole. og hun lyver og unskylder seg om hvorfor gutta får dårlige karakterer. sa at jeg hadde 12 fraværstimer når jeg bare har 8 osv.... fikk faen meg bare 4!, alltid hatt 5

flere der ute som sliter med dårlig lærer?

vet hun at du vet at hun har blitt sparket fra en annen skole?... :devil: Hvis ikke.. si det til henne... si at du synes hun gir feil karakterer... eventulet gå til rektor... eller holde kjeft :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...