warhol Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 - Har to maskiner, selger/vurderer den ene og vips så trenger jeg flere usb porter nærmere bestemt 2 så har "vi" kommet så langt att det lar seg gjøre er mitt ståsted. har ingen ledige pci slotter seriell og eller paralell. Den som blir igjen vil da om mulig ha usb skriver,web-cam,nettverk og isdn Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Eg seier meg enig med Pronto at når ein trenger fleire usb porter og ein ikkje har plass til fleire pci kort/serial eller parallel porter.Ville eg ha kjøpt meg ein usb hub.Da kopler ein den eine usb porten til usb huben og dei ulike eksterne enhetane som skrivar,webkamera etc til usb huben.. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Hihi det er vell det som er POINTET med usb. at man kan ha opp til 128 (eller.no) usb enheter tilkoblet. Det man trenger er en hub.... Det eneste som er kjipt er at usb hub'er er rimelig dyre (rundt 300 kr) Finnes mange kule hub løsninger oxo. Alt fra eksterne til huber som kan plaseres i front i en cdrom/brenner/whatever hylle. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Nu, 300 spenn er vel ikke spesielt mye om du har råd til å kjøpe så mange USB-dingser at du trenger en hub... Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Neste gang du kjøper skjerm, kan du kjøpe en med USB HUB på skjermen. Praktisk! Lenke til kommentar
warhol Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 takkers, det viste jeg ikke at det var dette hub bruktes til har hørt ordet men men Glemte Altec lansing høytalerne som går uten usb tilkobling nå, for det er ikke ledig slott, får ikke justert subben så det jåkkes og jålles godt særlig i dvd visning. Ok så bestiller jeg hub da fra komplått :wink: Lenke til kommentar
xonic Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Nå må du ikke misforstå, det er to typer hub'er, en til usb som gjør at du får flere utganger og en nettverks hub som kobler sammen maskiner. ikke glem det Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Synd at du ikke har ett sånnt godt "gammelt" hovedkort som med, med 2 ekstra USB porter inkludert (har et Abit KT7A med 4 USB) USB-hub er også et godt alternativ Lenke til kommentar
warhol Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 føk innom komplått og fant ut att det finnes jo jammen meg tastatur med usb porter tror det kan holde for meg det Logitech itouch keybord ps2/usb retail med usb hub kr 323,- (2porter på tastaturet) Bestilte denne jeg samt diverse matrox bundle tv out kabel (har rotet bort denne til g450 kortet) 1 stk usb kabel samt ett par filmer Das Boot og stalingrad ehh litt harry but what should a man do Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Må huske at du bruker en usb port for å få de to andre i tastaturet da... i og med at du manglet 2 porter mangler du nå 1 =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå