Gå til innhold

kjøpe tillegs kort for flere usb porter?

Anbefalte innlegg

-

Har to maskiner, selger/vurderer den ene og vips så trenger jeg flere usb porter nærmere bestemt 2 så har "vi" kommet så langt att det lar seg gjøre er mitt ståsted.

har ingen ledige pci slotter seriell og eller paralell.

Den som blir igjen vil da om mulig ha usb skriver,web-cam,nettverk og isdn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg seier meg enig med Pronto at når ein trenger fleire usb porter og ein ikkje har plass til fleire pci kort/serial eller parallel porter.Ville eg ha kjøpt meg ein usb hub.Da kopler ein den eine usb porten til usb huben og dei ulike eksterne enhetane som skrivar,webkamera etc til usb huben..

Lenke til kommentar

Hihi det er vell det som er POINTET med usb. at man kan ha opp til 128 (eller.no) usb enheter tilkoblet. Det man trenger er en hub.... Det eneste som er kjipt er at usb hub'er er rimelig dyre (rundt 300 kr)

Finnes mange kule hub løsninger oxo. Alt fra eksterne til huber som kan plaseres i front i en cdrom/brenner/whatever hylle.

Lenke til kommentar

takkers, det viste jeg ikke at det var dette hub bruktes til har hørt ordet men men

Glemte Altec lansing høytalerne som går uten usb tilkobling nå, for det er ikke ledig slott, får ikke justert subben så det jåkkes og jålles godt særlig i dvd visning.

Ok så bestiller jeg hub da fra komplått :wink:

Lenke til kommentar

føk innom komplått og fant ut att det finnes jo jammen meg tastatur med usb porter tror det kan holde for meg det

Logitech itouch keybord ps2/usb retail med usb hub kr 323,- (2porter på tastaturet)

Bestilte denne jeg samt diverse

matrox bundle tv out kabel (har rotet bort denne til g450 kortet)

1 stk usb kabel

samt ett par filmer Das Boot og stalingrad

ehh litt harry but what should a man do

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...