Gå til innhold

Microplex tar inn Danger den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror uansett det fortsatt er billigst å bestille rett fra DangerDen. smile2.gif

To en kjapp sjekk på dette nå, siden jeg har en pakke fra DD underveis.

Danger Den:

CPU blokk ( TDX): $ 58

CPU blokk Maze 4: $ 40

Frakt $ 35

SUM $ 133 * 6,10 * 1,25= NOK 1.006,-

Microplex:

CPU : 495,-

GPU : 425,-

SUM : 920,- + frakt.

IKke helt sammelignbart siden jeg bestilt litt extra o-ringer og 'nozler'.

Ikke mye å tjene med andre ord.

mvh r.

Lenke til kommentar
Hvorfor så bra at disse blir tigjengelig her i norge? Er det så mye bedre produkter enn det som er tilgjengelig i dag?

Hviklen av radiatorene der bør en satse på? Trenger en radiator som kjøler vannet bedre enn den jeg har nå.

Vil påstå at dette er blandt de beste blokkene du får , dessuten har de vært tiljengelige i Norge i flere år siden Netconnection.no har hatt dem inne hele tiden .

Lenke til kommentar
Hvorfor så bra at disse blir tigjengelig her i norge? Er det så mye bedre produkter enn det som er tilgjengelig i dag?

Hviklen av radiatorene der bør en satse på? Trenger en radiator som kjøler vannet bedre enn den jeg har nå.

Vil påstå at dette er blandt de beste blokkene du får , dessuten har de vært tiljengelige i Norge i flere år siden Netconnection.no har hatt dem inne hele tiden .

Alt er relativt veit du ;) Jøss så klart DD sin produkter er top notch, har faktisk DD blokker selv. Men nå er vel også Swiftech sine Blokker meget bra faktisk bedre om en ikke har så kraftig pumpe faktisk.

Kilde: mcw6000_comparo.gif

Jeg vil si det slik at DangerDen ligger absolutt i toppen (High End) men det finnes andre produsenter og. Det som skiller High End sytemer fra hverandre er som regel sammensetningen og valg av riktig pumpe.

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Spiller fint liten rolle at netconnection har dangerden, de er så trege at halvparten kunne vært nok.

En gang bestillte jeg varer der, så kom aldri noe. Til slutt ble det til at jeg kjøpte hos noen andre i steden.............

Etter 3mnd dukker plutselig varene opp ?! Og da jeg nektet å ta dem i mot pga. at jeg ikke hadde fått noen mld. om utsettelse i levering.

p.S. Forbrukerkjøpsloven sier at ved forsinkelse har køper rett på enten: omlevering, prisavslag, erstatning for evt. tap, låneprodukt eller i tilfeller der leveringstid er uholdbar, heving av kjøp.

Jeg anser 3 mnd. uten å svare på mail for å forklare seg er uholdbart, og iom at jeg ikke ifkk noe svar måtte jeg jo gå ut fra at jeg aldri kom til å få varene.

Etter at jeg nektet å ta i mot varene fikk jeg faktura på ekspedisjonen. Enden på visa var at jeg ikke betalte, og at jeg aldri vil bestille mer derfra. Derfor har i mine øyne microplex 0 konkurranse på DD i norge.!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...