Edstro Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hei fekk tak i en gamel pc: den hadde hk,ram,prosessor,cdrom ja alt utenom harddisk. Så eg kjøpte en western 80gb til den. Windows innstalasjonen: Eg skal ha windows 2k engelsk på denne pcen. Så eg startet pcen med cden. Pcen booter cden... Så kommer der opp windows 2000 setup. Så går der 2-3 sekunder så kommer dette opp: Line 10636 of the inf file is invalid Setup cannot continue. Press any key to exit. Eg restarter men det samme skjer igjen. Det er ikke cden for den har eg testa i en annen pc og i den virket cden fint. Eg har og prøvd og skiftet kabler til både harddisk og cdrom men ikke resultat. Eg har prøvd en annen cdrom men ikke resultat. Eg får innstallert win98 og linux men ikke win2k. Spesielt!! Hjelp meg Endret 7. januar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 har du prøvd å bytte cd-rom? det kan jo hende at cd-rommen du prøver å installere fra er litt "sliten", slik at den sliter med å lese en spesifikk sektor på win2K plata di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå