Howard Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Toshiba klar med 2 GB mikro-harddisk Toshiba starter leveranser av en 0,85-tommers mikro-harddisk denne måneden. Senere i år kommer en versjon med 4 GB kapasitet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 shit så liten. mindre enn microdriven i mini ipodden jo!! [Quake3]IMPRESSIVE![/Quake3] Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Holy shit! Lett å miste en sånn der ;P Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 seriøst så fett blir sikkert ikke billige da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nice . Kjekke å ha til mp3 spillere de der. Lenke til kommentar
hart Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 *Gleder med til de største geekene presenterer det første filservertårnet med sånne disker.* Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 *Gleder med til de største geekene presenterer det første filservertårnet med sånne disker.* LOL! Blir fett! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Heh...hvis hk, ram, cpu og annet er like lite..kan du ha med deg en liten serverpark i penalet ditt..rofl.. hvordan er varmen fra slike små , noen som vet ? Endret 7. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Blir fint når vi får slike i mobiltelefonene, da kan jeg forhåpentligvis kaste mp3-spilleren og klare meg med en gadget i lomma. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Blir fint når vi får slike i mobiltelefonene, da kan jeg forhåpentligvis kaste mp3-spilleren og klare meg med en gadget i lomma. Er vel minne som kommer til å rå på det markedet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) hvordan er varmen fra slike små , noen som vet ? Hitachi's 1" 4GB microdrive avgir vist opptil 1W med varme ved lesing og opptil 0,06W i standby. Edit: Toshiba oppgir ennå ingen tall for effektforbruk/varmeavgivelse på disse diskene. Håper at sluttproduktene blir billige nok til til hvermansen innen rimelig tid. (Regner med de første telefonene med en slike disker blir rimelig dyr i starten.) Endret 7. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dæven den var liten, men det kan jo også hende at terningen var stor da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det hadde vært stilig med en slik en som "usb-minne", om prisen hadde vært god da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Desken så rått! Hvilket tilkoblinkssystem bruker de som e så små egentlig? S-ATA? ;P Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nice, har den gjennomsiktig overflate også som det er på bildet? Ville vært kult:) Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke misforstå meg: Jeg liker utviklingen. Men hvorfor er dette så fantastisk? 2GB SD kort er jo allerede tilgjengelige, og de er enda mindre og bruker sikkert enda mindre effekt. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4973 Med mindre denne lille harddisken blir veldig mye billigere enn slike SD-kort, så ser jeg ikke helt nytten i dem... Eller hva med denne (4GB Memory Stick): http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4978 Eller denne (8GB Compact Flash. Ok, denne er nok litt større fysisk enn disse harddiskene): http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4976 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg tror ikke det blir vanskelig å slå de prisene der (2300kr for 2GB, 9000kr for 4GB og 8000kr for 8GB) Creative Muvo2 med 4GB microdrive selger jo allerede for 1600kr og det er med alt som er rundt harddisken så jeg tror nok prisene blir konkurransedyktige ja. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Noen som har noen data på hastigheten til denne 2GB disken da? Vil den være raskere enn det SD-kortet jeg linket til (som har minimum 9MB/s skrivehastighet og minimum 10MB/s lesehastighet)? Edit: Og en ting til: SD-kortet har 10 års garanti. Dette klarer nok ikke harddisken å matche. Endret 7. januar 2005 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg tror ikke det blir vanskelig å slå de prisene der (2300kr for 2GB, 9000kr for 4GB og 8000kr for 8GB) Creative Muvo2 med 4GB microdrive selger jo allerede for 1600kr og det er med alt som er rundt harddisken så jeg tror nok prisene blir konkurransedyktige ja. men disse diskene, jeg er ikke klar over hva de ligge rpå nå, men når muvo2 4gb kom kosta diskene alene mer enn muvo'n.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den var bra søt da. Liten og søt HD. Sikkert perfekt for prosjekter som de som presenteres på mini-itx.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå