South_Bridge Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Noen som husker jeg klaga over VGNett som tente lys på main siden deres? Navn var jo til og med feil, ikke stor bokstav en gang... http://interaktiv.vg.no/spesial/flodbolgen/TENNLYS.html <--- fremdeles: de vet at lyset er digitalt? se også siden hvor de har tent et lys for alle de omkomne i sør-asia... ca 150 000 på en side det. noen som lider av dårlig disponering av tid hos vgnett Endret 7. januar 2005 av South_Bridge Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg ser meg selv, og mange jeg kjenner på den siden, så noe falskt er det nok ikke... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Håper ikke det er jeg som er dum, men jeg skjønner ingenting av posten din South_Bridge. Kan du formulere deg litt bedre? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Håper ikke det er jeg som er dum, men jeg skjønner ingenting av posten din South_Bridge. Kan du formulere deg litt bedre? du er ikke dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå