Gå til innhold

Din mentale alder

Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så forbanna mange av dere som lyver som faen på den testen der for å få mest mulig cred her. Eller så er dere så ung at dere ikke kan feste hele natten eller drikke cognac - for eksempel vår lille nils på fjorten som tror han er syvogtyve.

Lenke til kommentar
Det er så forbanna mange av dere som lyver som faen på den testen der for å få mest mulig cred her. Eller så er dere så ung at dere ikke kan feste hele natten eller drikke cognac - for eksempel vår lille nils på fjorten som tror han er syvogtyve.

8283028[/snapback]

haha, det er jo også litt vanskelig for oss "smårollinger" (lol?) å svare på mange av spørsmålene. For eksempel; jeg vet da f*** hva jeg foretrekker av Øl og Cognac når jeg ikke drikker noen av delene! Så testen er nok laget for de litt større. :p

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
haha, det er jo også litt vanskelig for oss "smårollinger" (lol?) å svare på mange av spørsmålene. For eksempel; jeg vet da f*** hva jeg foretrekker av Øl og Cognac når jeg ikke drikker noen av delene! Så testen er nok laget for de litt større.  :p

8283365[/snapback]

Nettopp derfor kan du jo la være å poste den "mentale" alderen din når det er så åpenbart håpløst...

Lenke til kommentar
haha, det er jo også litt vanskelig for oss "smårollinger" (lol?) å svare på mange av spørsmålene. For eksempel; jeg vet da f*** hva jeg foretrekker av Øl og Cognac når jeg ikke drikker noen av delene! Så testen er nok laget for de litt større.  :p

8283365[/snapback]

Nettopp derfor kan du jo la være å poste den "mentale" alderen din når det er så åpenbart håpløst...

8283507[/snapback]

Jeg bare tok testen jeg. ;)

Men joa, kunne like så godt latt være å poste.

Lenke til kommentar

Men dårlig test da...

Noen fredagkvelder slapper jeg av for meg sjøl, noen er jeg med bestekompisen og slapper av med hva som helst og noen er jeg ute å drikker meg shita...

18 eller under, er 18 da:p

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...