Gå til innhold

Beste chip til xbox?

kaldt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heysan!

Hvis du nettopp har kjøpt Xbox'en din, er det stor sjanse for at det er en V1.6 boks, da er den chippen som fungerer best på denne Xecuter 3.

Med denne kan du få et adapter, men litt lodding må du regne med...

Har du en gammel Xbox (v1.5 eller mindre) vil jeg anbefale Xecuter 2.3 Lite.

Hold deg borte fra (J)Alladin chipper og anna møkk.. ;)

-dec-

Lenke til kommentar

Funker fint med Aladdin chipper og slikt da.. Alle chipper fungerer akkurat likt sofware messig. Bare det at Executer 3 osv har tilgang til å montere ekstra utstyr på selve xboxen osv..

Hvet også at Executer 3 har en litt raskere ftp server enn Evolution X . Men, jeg syns at evelution X ftp servern er rask nok (går fort unna uansetT)

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Hvis du skal legge inn dash., mediacenter, backup, film osv. osv. og ikke sitte å eksperimentere med Bioser o.l. så kjøp en billig chip, de dyrere chippene har mye jalla-jalla saker som ikke den vanlig dødlige trenger.

Har akkurat moddet min Xbox med DuoX2 chip, funker helt strålende.

Og ja det finnes loddefri chip til 1.6, Spider 1.6 heter den, men den er ikke å anbefale hvis du skal flytte på Xboxen din endel, skal den stå helt i ro så funker den, men loddechip er å anbefale så absolutt...

Lenke til kommentar
Funker fint med Aladdin chipper og slikt da.. Alle chipper fungerer akkurat likt sofware messig. Bare det at Executer 3 osv har tilgang til å montere ekstra utstyr på selve xboxen osv..

Hvet også at Executer 3 har en litt raskere ftp server enn Evolution X . Men, jeg syns at evelution X ftp servern er rask nok (går fort unna uansetT)

Ekstra utstyr som...?

Lenke til kommentar

skal du ha en Chip til en ny Xbox dvs. 1.6 eller 1.6b ville jeg anbefalt DuoX... Aladdin, smartXX og Executer jorder d0 slik at det går en stor strøm i d0 banene... DuoX pulser kun d0 som vil si at Xboxen sin beregnte levetid øker...

Extra ting til Executer... LCD ifront... Front panel til skifting av BIOS....

Men skal du bruke Boxen til kun spilling og litt film og emulator er det like så greit å kjøpe en duoX....

Endret av H2H
Lenke til kommentar
Dette med strøm på d0 har Team Xecuter "avlivet", og det gjenstår fortsatt å bevise at noen Xbox'er faktisk har blitt ødelagt av dette.

Jepp og siden HSH til enhver anledning skal trekke frem DuoX2 og dette punktet, her er hva Xecuter sier:

its absolute horse shit - certainley in X2.6 / X3 case anyway

duox2 is just some glorified cheapmod - no talent at all went into making it.

can i be any more clear ????

its bullshit marketing ploys by other people. TRUST ME !!!!

ffs you'd think you guys would take my word for it.

we pinch lframe for a few milliseconds with 0v - its absolutley not needed any more than that.

besides i have been testing x3's in xbox's for almost a year now - i have a clue ok ?

SmartXX har uttalt at de er klar over dette og skal se nærmere på det.

Men nå skal det sies at ingen er nøytrale i denne saken, men jeg er sikker på at f.eks Xecuter hadde gjort noe med dette om det er et problem, de har ressurser og kunnskap til det.

Men time will tell, jeg hadde ikke gjort noe stort poeng ut av det.

Lenke til kommentar

nja.. du virker jo alt annet en nøytral da... men men.. Stoler ikke på han der Xecuter jeg da... hvordan kan du behandle kunde dine slik? Virker som noe de bare sier får å få folk til å holde kjeft!

Men ett godt poeng er jo at DuoXen er bevist til å pulse jord... og at den er en del billigere en X3...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...