ghost7 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei skulle hatt eit hk som er bra for klokking (socket 478) som kan gi meir enn 2.7 volt til minne.. .har ocz som ikkje vil starte med mindre volt brukar no eit dfi lan party hk.... takk for hjelpa Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 DFI lanpartyhvada? Alle de kortene tror jeg trekker minnespenning fra 5v railen, så med litt lodding skal du kunne få opp til 5v i minnebrikkene. Asus P4C800-E Deluxe tror jeg gir 2.8 eller 3v (mer ved voltmodding) og er et supert kort til overklokking. Ellers kan jeg anbefale den siste revisjonen av Abit sitt IC7-MAX3. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har Abit AI7 det går opp til 3.2V Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har faktisk akkurat det samme problemet, jeg har DFI lanparty 875 rev.A Venter derfor nå på et nytt hovedkort Abit IC7-Max3. ET kort som kan gi rammen mer en nok volt. Opp til 3,2V. Og det sies at det er en av de beste overklokkingskortene! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dersom noen amd freaks skulle entre denne tråden så tenkte jeg bare jeg skulle linke til et HK som gir 4v til minne --> http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12726 OT, i know... DrE Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dersom noen amd freaks skulle entre denne tråden så tenkte jeg bare jeg skulle linke til et HK som gir 4v til minne --> http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12726 OT, i know... DrE Hvis du tar en omgang med loddebolten skal de fleste DFI-kort kunne gi 5,5v. Vmem på 5,5v railen er kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå