Rim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nå er det et generellt problem med ADSL på 5km da... Problemet ditt er nok at bygget er så gammelt at kobberet ble gravd fra sentralen til bygget ditt fordi sentralen som er 500m unna ikke engang var påtenkt. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 trodde ikke vi skulle få adsl/bredbånd før i 2030, men så var det et lokalt firma som skulle starte opp og da kom plutselig telenor og sa at de skal bygge ut sentralen vår i januar..og ved nærmere samtale endte det på mars.. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg bor 500 meter unna en sentral. Men så har jeg blitt koblet opp på en sentral som ligger litt over 5000 meter unna meg slik at jeg ikke kan få mer en 704kbit linje. Det er egentlig litt rart. Kunne de ikke bare koblet meg opp på den nærmeste sentralen? Og jeg bor i oslo. Og jeg trudde at adsl var fult utbredt i oslo. Men neida. Bor ikke ved Skullerud vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg leste visst ikke nøye nok sist gang jeg så Det står at utstyret kommer 11/2-05 på en av linkene på forrige side, og på www.telenor.no står det at det forventes ferdig 26/2-05. Da tar det 15 dager +/- et par dager tipper jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Når jeg skulle ta en skjekk nå på www.telenor.no så sto det som du ser på vedlegget. Betyr det at de har bygd ut sentralen allerede? Før så sto det jo 'Planlegges utbygd 26 februar' eller noe sånt Hvis jeg har bestillt gjør-det-selv pakka, kommer alle delene i posten? Når kan jeg forvente det da? edit:glømte visst å sensurere tlf nr :!: Endret 4. februar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hehe. Fikk adsl fra Telenor for nesten en måned siden. Den datoen som står på siden deres, er absolutt ikke til å stole på. Jeg skulle egentlig få adsl den 30.10.04. Men neida, det ble utsatt helt fra til 14. Januar. Gled deg ikke for tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå