Anders Leipsland Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 09:02, B|Real skrev:Men anders:Kommer det forsatt oppdateringer på frames-versjonen eller, er det slutten på frames-versjonen??Hvis det er det så er det meget synd. Slutten på frames versjonen? Du har fått med deg at jeg ikke har noe med Hardware Norge å gjøre? Blander du Amund(som utvikler forumet) og meg? Quote: Pion_ skrev:og jeg skal ikke kommentere de mer. ikke nødvendig å kommentere videre nei :smile: Måtte bare finne ut hva dette faktisk var. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Anders Leipsland skrev (2002-06-11 10:15):Slutten på frames versjonen? Du har fått med deg at jeg ikke har noe med Hardware Norge å gjøre? Blander du Amund(som utvikler forumet) og meg? Hm...hehe...Ups...dorry Roter fært i det siste... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg ser deg fremdeles @ Quart, Anders...? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 17:43, the_ruthless skrev:Jeg ser deg fremdeles @ Quart, Anders...? seffers Har ikke skutt meg enda :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Sitter du inne i fineværet enda Anders:D Trodde vi hadde blitt kvitt deg Lenke til kommentar
keithho Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 23:00, Radiax skrev:Anders, vi elsker deg! GAY! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 21:43, SirHartge skrev:Sitter du inne i fineværet enda Anders:D Trodde vi hadde blitt kvitt deg <sett inn et fornærmende og morsomt svar her> Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 "I motsetning til Sirthage, sitter jeg ikke inne for noe"? "Jeg sitter inne med mye stoff, ja - ikke inne" og så videre. :smile: *fredagshumoren kom tidlig denne uka* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: keithho skrev (2002-06-11 21:48):GAY! "Er det homofili eller fobi som er perverst?" -Gatas Parlament Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hva kan man si annet enn: Meget kloke og godt veide ord Anders! Beklager at jeg kalte deg feig! Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 ey! Jeg må si at det er synd når en Anders L. forlater forumet. men når han nå vil det, kan ingen her nekte han. men vi kan da ønske han velkommen tilbake om han vil det. og jeg er helt enig med han i det han sier om forumet, med mye usaklige innlegg osv. kan egentlig forstå han til en viss grad jeg! Magnus Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 23:00, Radiax skrev:Anders, vi elsker deg! ååå alle sankker om Anders (jeg heter Anders), dere er så alt for snille mot meg :razz: Serriøse innlegg er bra det Anders, særlig hvis man virkelig trenger hjelp en gang. Ha en god sommer. [ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-06-12 00:07 ] Lenke til kommentar
Roella Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Det jeg mener er bra med Anders og flere andre jeg ikke husker navnet på, er at det går an å sende de en e-mail ( fordi de har oppgitt emailadressen, slik at en fin liten konvolutt dukker opp ). Og da kan spørre om noe jeg lurer på, og etter en stund få svar på det. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Case closed? Brukerne her er jo bedre enn Se & Hør når det gjelder å blåse opp saker... God sommer folkens! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg skrev ikke posten om Anders av press av han eller andre. Trodde det vill tjene andre bedre en at han ikke svarte lengre. Jaja Anders Protes :smile: Jeg visste jo ikke alt det du tenkte. Det var slik jeg følte det. Bereal hva mente du om meg i det du sa her i stad ? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Kloke ord Anders! Har du flyttet til et annet forum, eller? Men det er vel hemmelig så slipper hele "fjortis-gjengen" å følge etter? :smile: Blir her en stund og skikker opp uhøflige fjortiser. :smile: God sommer! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 16:00, sanoj_20 skrev:Blir her en stund og skikker opp uhøflige fjortiser. :smile: Haha! Fjortiser med mye hormoner er ikke trygt å omgås med. Slettes ikke :wink:. Lenke til kommentar
house Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 <offtopic> (16:28:32) (@House^) *gjespe* </offtopic> <br><br> <ontopic.oppsummering> denne våren har vært preget av extrem 14iss oppførsel, men det kommer nok til å gi seg etter hvert.. forumet var i sin tid en bra plass, fortsatt en bra plass, selv om jeg begynner å bli mer og mer inaktiv her selv grunnet mange andre fora det som pr dags dato er kjedelig, er alle "forumet er blahblah" topicer og diskusjoner, jaja vi veit det er 14iss raid, men hvor mange poster må til for at alle har skjønt nettopp dette? slutt med dette, og bli seriøs! menmen, er vel umulig å få til noe sånn.. </ontopic.oppsummering> <br><br> <offtopic> måtte ha med litt mer offtopic =) hehe Har fått en liten leieboer her, i form at ett pinnsvin, den har bosatt seg under trappa ute her, tror den venter unger etter at den har dratt inn tonneis med gress, rappa oxo en rimi handlepose rett foran mutter, såh, nå blir det snart mange små pinnsvin ute her.. hehe </offtopic> Housey _________________ nordigital.lan på Lillehammer i juni (100mbit internet) Extreme pussy closeup [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-06-17 16:33 ] Lenke til kommentar
OeO Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Bare for å si d, det er ikke alle fjortisser(14 år) som er fjortisser. Sikkert en del som er eldre også som liker å oppføre seg litt fjortissaktig av og til. Sier ikke at det ikke finnes fjortisser, men jeg syns det blir litt for mye generallisering her. En "fjortiss" Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Å han kommer sikkert tilbake til høsten ,, bare litt lei ,, masse poster ,, og mye styr .. ta ferie mr Leipsland så ser du åssen formen er til høsten når du begynner og savne oss :smile: Eller vist du savne oss for mye her , så kan du jo bare ta deg ett nytt nick og komme tilbake utena att noen vet det :smile: Så sleppe du og "miste" ansikt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå