2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Faren til en venn av meg har klart å slettet lydkortet hans.... Han har et Intel 478hk med integrert lyd... Noen som har peiling hvordan det går ann å fikse det?? Eller legge til en link med driver?? PS. Fyren holder på å bli gal etter å ha spilt CS uten lyd .... Trenger akutt hjelp.... Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvilket merke hovedkort? Abit, Asus...... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror ikke du får noen software som klarer å gjenopprette hardware. Sorry. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Brukte du stikksag for å få løs lydkortet? Kunne du presantert en worklog? Må ha vært litt av et arbeid å fjerne et integrert lydkort uten å ødelegge selve hovedkortet. Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stakkars.. man finner vel ikke noe værre enn å spille cs uten lyd vel ? Men som Nemo sier.. Jeg er meget imponert jeg å. Åssen hk ? Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 tihi, håper dette er en spøk :!: :!: :!: Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Han har kun slettet software ikke hardware.... PS. Hadde sikkert klart det med stikksag Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke hva hovedkortet her.... Vet bare at han har en medion PC med Intel C 2.2GHz 256mb ram og 20GB hardisk.... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stakkars.. man finner vel ikke noe værre enn å spille cs uten lyd vel ? Men som Nemo sier.. Jeg er meget imponert jeg å. Åssen hk ? Jeg og! Kan du poste noen bilder av åssen du gjorde det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå