Linken Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har en 2 uker gammel 6630 og oppdager at kameralinsen er litt slarkete. Må vel og merke skyve litt på linsen for at den skal flytte på seg, men ser for meg at dette blir værre med tid. Noen andre som har opplevd det samme med sin 6630? Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Mener du selve linsen innenfor dekslet? Eller den "kulen" som stikker ut på lokket? Jeg kan bevege den "kulen" frem og tilbake, så er bittelitt slark. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har også denne slarken i "wannabee" linsen, altså den pynte-klumpen m/gummiring på baksiden som har som hensikt å få det til å se ut som det sitter en skikkelig linse på telefonen... Mulig den kan ha en ørliten effekt mhp. solblending, men ellers er dette en ting ved 6630 designet jeg ikke helt skjønner... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vitsen med denne (som på mobiler forøvrig) er ganske enkelt å beskytte den ordntlige linsen imot skader, ripes denne opp så kan den enkelt og greit skiftes til en relativt billig penge Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Joda, men så mye beskyttelse gjør ikke akkurat dette plastutbygget, siden selve glasset over linsen er veldig eksponert og dette sitter fast i telefonen og ikke i dekslet (som selve plastringen). Jeg åpnet nå for å titte, og ser faktisk at linsa stikker litt lengre ut enn høyden på det flate partiet på bakdekslet. Uansett, jeg har sett lang mere elegante 1.3Mpix kameraer. Linsa bak på en Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720 legger du knapt merke til... Og den PDAen er også tynnere enn 6630. Lenke til kommentar
Linken Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ok, takk for svar. Da forstår jeg det slik at "beskyttelse ringen" skal være eller bare er litt slarkete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå