_ducktales_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva skal jeg feste høytalerne mine i.. Det følger nemlig med 5.1 lydkort på hovedkortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303469&cks=WYO men jeg har et Soundblaster Audigy fra før av som jeg er rimelig fornøyd med hva er best? Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg her Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvis du bruker Audigy, så frigjør du prosessoren fra å jobbe med lyd, noe den gjør ved bruk av onboard lyd som f.eks. Soundstorm, bruk derfor Audigy siden den har en egen prosessor som tar seg av arbeidet.. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Audigy er nok mye bedre,egen drivere for lyd laget av Creative for eksempel. Audigy kortet ville neppe fått plass på HK pga at det er et gjennomfør kort kun beregnet til lyd,også dette med at den har egen prosessor til lyd.Blir vel nesten som å sammenligne ett inegrert grafikkort på hovedkortet med et kraftigere du har kjøpt.Men det innebygde lydkortet gjør nok det meste av jobben sin,men kvalitetsmessige så tviler jeg meget sterkt på at det kan sammenlignes med Audigy. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takker så mye Noen her som vet hvilken intel CPU(er) Som kan sammenlignes med AMD 64 3200 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Personlig bestilte jeg dette tidligere i dag: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305473&cks=PLS Dette lydkortet banker hvilket som helst intregert lydkort(som ofte har støy, svake lydutganger, dårlig frekvens område osv). Hovedgrunnen til at jeg kjøpte Audigy 4 Pro er at det kan kjøre headphones som SHHD650 (som har en nominal impedance på 300ohm!!) uten og ha en forsterker i tilleg:) Edit: HD650 er topp modelen til Sennheiser og koster rundt om 3500kr i Norge, så det er snakk om noen relativt tunge headphones. Til en sammenligning har Sennheiser HD497 [600kr headset] Nominal Impedance på 32ohm, så dette lydkortet takler ganske tunge høytalere og headset Endret 8. januar 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det lydkortet er vel til brukere med litt større behov en feks og spille? Har ikke støy på mitt Audigy2. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hm ser det var intigrerte lydkort du mente kunne ha støy. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Nice men noen som har peil på det sammenligningsspørsmåle mitt? intel/amd Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Snabben er du Remy forresten ? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Må nok innom avdelingen for prosessorer da,anyway har ikke så peil på det. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Snabben er du Remy forresten ? Ikke som jeg vet om, med mindre jeg har skiftet navn uten å vite noe om det;)) Lenke til kommentar
underground Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Takker så mye Noen her som vet hvilken intel CPU(er) Som kan sammenlignes med AMD 64 3200 AMD 64 3200 kan vel sammenlignes med en Intel Pentium 4 3.2 GHz vis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå