Even89 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Gmini400 MSI MEGA View 566 20GB 3.5" TFT Archos Pocket Video Recorder AV420 asono Hubb Skal ha meg en sånn mp3 med fargeskjerm og der jeg kan se filmer på-- men jeg vet ikke hvilken av de øvrige jeg skal velge, eller hvilken jeg får mest penger ut av? noen som kan hjelpe? Størrelse og pris har noe å si... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Størrelse og pris har noe å si... Da ville jeg sterkt vurdert en Symbian-telefon med f.eks. 1GB minnekort. Da får du en ting mindre å dra på også siden du sannsynligvis har med en telefon uansett hvor du er. Men jeg regner med at dette kanskje strander på at du trenger mer minne. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Størrelse og pris har noe å si... Da ville jeg sterkt vurdert en Symbian-telefon med f.eks. 1GB minnekort. Da får du en ting mindre å dra på også siden du sannsynligvis har med en telefon uansett hvor du er. Men jeg regner med at dette kanskje strander på at du trenger mer minne. Trenger minst 20 gig.. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ettersom størrelse og pris har noe og si, ville jeg definitivt valgt gmini 400. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 MSI MEGA View 566 ser jo kjempe lovende ut! Og med mye større skjerm på 3'5" ift Archos Gmini 400 på kun 2'2". Skal man se film så bør det være litt size på skjermen. Jeg kunne godt tenkt meg denne faktisk til Xvid og MP3 :-) Morty Lenke til kommentar
thom Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 MSI MEGA View 566 ser jo kjempe lovende ut!Og med mye større skjerm på 3'5" ift Archos Gmini 400 på kun 2'2". Skal man se film så bør det være litt size på skjermen. Jeg kunne godt tenkt meg denne faktisk til Xvid og MP3 :-) Morty Helt enig. Håper det kommer noen tester etter hvert. Lurer på hvordan lyd og bilde kvaliteten er. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg ville helt klart gått fo AV420. Enkelt og greit fordi den har det du trenger, og den er stort sett best på det den har. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 MSI MEGA View 566 ser jo kjempe lovende ut!Og med mye større skjerm på 3'5" ift Archos Gmini 400 på kun 2'2". Skal man se film så bør det være litt size på skjermen. Jeg kunne godt tenkt meg denne faktisk til Xvid og MP3 :-) Morty + at det følger extra batteri med-- Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville helt klart gått fo AV420. Enkelt og greit fordi den har det du trenger, og den er stort sett best på det den har. Joda Archos AV420 er fin den, men 1400 kr dyrere ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå