Gå til innhold

Tilbakemelding på mitt første "design"

Anbefalte innlegg

Greit, nå er jeg nesten ferdig med min første side som ser noenlunde grei ut i min verden, så lurte jeg bare på om dere kunne ta en titt og komme med tilbakemeldinger kanskje (konstruktiv kritikk :ermm: )?

Siden jeg ennå ikke har en ekstern webhost, må jeg ha serveren stående selv, og ettersom min mor er litt småhysterisk er ikke den alltid på, så jeg slenger med et skjermskudd fra Opera...

Den ser litt småvoldtatt ut i IE ennå, men funker perfekt i Opera, FireFox, Mozilla og Netscape (som om de siste tre var en bombe :ermm: ).

Den menyen skal ha annen skriftfarge, og muligens annen hover også (som nevnt på siden), etter helgen. Er noe padding, margins og andre småting som skal fikses også (header er to piksler for smal).

http://brainsoft.ath.cx/ (ja, det er dyndns.org domene :!:)

post-76-1105103738_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jo.

Siden er ganske ensfarget utenom linkene og hjernen, og skulle gjerne ha likt å hatt litt flere sterke farger inne i designet ditt.

Hn, er "kjedelige" og du kunne nok fått litt farge på de og får å live opp siden din.

Men hvis dette var ditt første var dette veldig bra. Mitt første var ikke like fint. :hm:

:p

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Skal piffe opp litt med farger jeg :thumbup:

EDIT: Kan ikke si det er mitt aller første opplegg, øvde meg litt med divs og CSS først, men det blei så stygt at folk nesten spydde :!:

EDIT2: Så glømte jeg å si det eller viktigste som jeg skulle sagt i første post, jeg lagde denne tråden for litt tips, siden/designet er ikke halvferdig engang.

Endret av kr1570ffz0r
Lenke til kommentar
du burde sette en min-height

mulig du har det, men isåfall sette den litt større.

også må du velge om du skal ha farger eller ikke,

menyen passer ikke helt inn med alt det grå.

Notert.

EDIT: Hvordan er den kodemessig? Er folk som har klagd litt på koden, så jeg har ryddet litt. CSS'en er litt smårotete, men når jeg er ferdig med den ommøblerer jeg sikkert litt der :!:

EDIT2: /css/index.css for de som ikke fant det ut... Skal nok få seg et nytt navn den og ja :whistle:

Endret av kr1570ffz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...