Konsept Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei.. Har tenkt til å kjøpe meg en ny kjøleribbe til skjermkortet mitt.. Har lyst på en som kjøler ganske bra og ser ganske kul ut da Noen forslag? Helst noen lenker ved... På forhånd takk Mvh Konsept Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) hei, denne er veldig bra. Bruker selv utgaven for 6800-kort, den funker meget bra. ellers kan du gå for zalman sin pasivekjøler. Hvis du kjøper viften slik som det vises på linken kan du ha en feit grill på viften. Denne er også et alternativ, men vetje om ytelsen er på topp(noen som vet?) Endret 7. januar 2005 av way_up_north Lenke til kommentar
Konsept Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, jeg har sett på den siste der og syns den så ganske fet ut.. Men de fleste produkter fra thermaltake har veldig høyt støynivå som CPU vifta mi har... Noen som vet om den duger?? Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hm, den duger sikkert. men i følge kommentarene på komplett.no, så bråker den en del. virket ikkje heller som om kjølingen var vidundelig. prisen e derimot fin. zalman sine kjølere e tøff(de e vel nesten lik som prossesor-kjølerne deres) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMVF700CU Lenke til kommentar
pæren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har selv den derre fra thermaltake, på et 9800pro kort, og den funker helt ok. Litt plunder å montere, men ikke noe stort problem. Vifta begynte etter ca 5 måneder å gå litt ujevnt og bråke en god del. Endret 11. februar 2005 av pæren Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg har kjølinga fra Zalman og ganske fornøyd med den, men om du har tanker om å overklokke så er ikke dette noe godt kjøp. jeg har ikke vifte på min, ei heller har noen vifter i kabinettet, så heatpipen gjør ikke annet enn å varme opp kabinettet og øke temperaturene på CPU og NB. Epz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå